zondag 5 juli 2020

Nederlandse quotes - 8

Vind jij het ook zo leuk om elke dag van die plaatjes met leuke quotes te lezen? Of afbeeldingen met wijze quotes wanneer je bijvoorbeeld niet zo goed in je vel zit. Of van die positieve motivatie quotes? Vaak zie je ze op internet in het Engels, maar hoe vet zou het zijn als ze er ook in het Nederlands zouden zijn? Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes voor jou die je met al je vrienden mag delen! We hebben o.a. plaatjes met liefde teksten, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze spreuken, afbeeldingen met wijze boeddha spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, mooie felicitatie plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met mooie spreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijk aan. Veel plezier ermee!


Gedichtje voor de schoolreünie:
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Ik ben wat kilo's aangekomen, maar wat the fuck is gebeurd met jou?

plaatjes met quotes


Nodig me nooit uit als ik moet file parkeren. Als je niet wilt dat ik kom, zeg het dan gewoon.

quotes in het nederlands


Ik wens dat alles mensen aardig zijn, dat chocola geen calorieën hebben en dat de was zichzelf opvouwt.

plaatjes met nederlandse quotes


Ik kwam, ik zag, ik vergat wat ik aan het doen was, draaide om, werd afgeleid op mijn weg terug, geen idee wat er aan de hand is en nu moet ik plassen.

leuke plaatjes voor facebook


Ik durf te wedden dat je echt gemotiveerd bent om gewicht te verliezen, als jouw kilo's er dan bij iemand aankomen die je niet mag.

humor quotes plaatjes


Ik ga vanavond vroeger naar bed, zodat ik morgen meer tijd heb om te laat te komen.

wijze quotes afbeeldingen


De sterktse mensen maken tijd vrij om anderen te helpen, ondanks dat ze met hun eigen problemen worstelen.

leuke plaatjes voor whatsapp


Een dochter hebben is als een kleine, arme beste vriendin hebben, die denkt dat je superrijk bent.

wijze quotes nederlands


Door koffie in de ochtend heb ik het gevoel alsof ik mijn shit voor elkaar heb. Heb ik niet. Maar ik heb het gevoel alsof ik het wel heb.

quotes over koffie


Vergeven, ja. Vergeten, nee.

wijze quotes nederlands

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...