vrijdag 17 juli 2020

Nederlandse quotes - 11

Ook aan het zoeken naar plaatjes met quotes? Afbeeldingen met leuke teksten of plaatjes met wijze spreuken? Wij hebben hier duizenden plaatjes met quotes die je gratis mag downloaden en delen. Bijvoorbeeld via social media of via Whatsapp. We hebben plaatjes met quotes over liefde, plaatjes met Boeddha spreuken, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, leuke Valentijn plaatjes om te sturenplaatjes met Netflix quotesplaatjes met leuke wijn quotesleuke plaatjes voor Pasenafbeeldingen met spreuken over geluk en nog veel meer! Kom regelmatig terug op onze plaatjes website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe quotes afbeeldingen. Veel plezier ermee!


Shirts die ik heb: 70
Shirts die ik draag: 10
Shirts die ik wegdoe: 0

plaatjes met quotes


Ken je de broer van Bruce Lee? Broco Lee.
Ik snap het als je me nu ontvriendt.

leuke plaatjes met quotes


Dag 14 zonder chocola:
Ik verlies mijn gehoor in mijn rechteroog.

plaatjes met wijze quotes


Sorry dat ik niks heb teruggestuurd. Ik deed net of ik het niet zag, maar toen was ik het echt vergeten.

afbeeldingen met grappige quotes


Horrorfilms moeten op het einde bloopers of 'achter de schermen' laten zien, zodat je dan tenminste kunt slapen.

leuke plaatjes voor facebook


Ik ben echt heel lief. Dus als je me ooit gemeen ziet doen tegen iemand, dan hebben ze die shit verdiend.

afbeeldingen met leuke teksten


Als je je ooit verveelt, denk dan dat er iemand, ergens de algemene voorwaarden van een software update aan het typen is.

humor quotes plaatjes


Er zullen altijd mensen zijn die je slecht behandelen. Wees ze dankbaar dat ze je sterker maken.

plaatjes met humor quotes


Mijn bed ligt lekkerder in de ochtend dan in de avond.

grappige teksten afbeeldingen


3 dingen die je nooit moet breken:
1. Beloftes
2. Vertrouwen
3. Iemands hart

leuke plaatjes voor whatsapp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...