donderdag 18 juni 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 97

Ben je op zoek naar plaatjes met leuke teksten? Dan hebben wij er hier even een paar duizend voor jou gemaakt die je gratis mag downloaden, gebruiken en delen via bijvoorbeeld social media of Whatsapp. We hebben de plaatjes met spreuken onderverdeeld in verschillende categorieën, zodat je ze makkelijk kunt zoeken. Kom ook regelmatig terug op onze website, want we vullen de afbeeldingen met spreuken wekelijks aan. Have fun!


Ik geloof in je, maar ik geloof ook in buitenaardse wezens.

plaatjes met spreuken'


Wees niet bang om ouder te worden. Dan doe je nog steeds stomme dingen. Alleen langzamer.

afbeeldingen met teksten


Het is moeilijk je man een cadeau met kerst te geven, terwijl hij alles al kreeg toen hij met jou ging trouwen.

plaatjes met quotes


Mijn 4 gemoedsstanden:
- ik ben te  oud voor die shit
- ik ben te moe voor die shit
- ik ben te nuchter voor die shit
- ik heb geen tijd voor die shit

afbeeldingen met uitspraken

Mijn douchekop heeft 3 standen:
1. om te douchen
2. om graniet mee te snijden
3. om een groep hooligans uit elkaar te drijven

leuke plaatjes voor facebook


Ik verander niet als ik de loterij win.
Ik zou dan nog steeds een bitch zijn, maar wel een bitch met een privé-jet.

humor plaatjes


Beste vrienden, mijn kerstcadeau dit jaar.. ben ik!
Weer een jaar vriendschap. Je abonnement is weer met een jaar verlengd.

plaatjes met leuke spreuken


Ik denk dat sinterklaas altijd zo vrolijk is, omdat hij weet waar alle stoute meiden wonen.

plaatjes met humor quotes


Je weet dat je oud bent als je je geboortejaar online moet invullen en die jaartallen moet draaien als het rad van fortuin.

sinterklaas quotes


Wees voorzichtig met wat je mensen vertelt. Een vriend kan morgen een vijand zijn.

spreuken over oud zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...