donderdag 18 juni 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 98

Zie je ook vaak die plaatjes met leuke teksten voorbij komen? Wij vinden ze ook leuk en hebben er daarom duizenden gemaakt die je mag downloaden, gebruiken en delen via bijvoorbeeld Facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter of e-mail. We hebben grappige plaatjes, maar ook afbeeldingen met wijze teksten. Check regelmatig onze website, want we vullen de plaatjes met quotes elke week. Veel plezier ermee!


Als ik me verveel, stel ik op een forum voor ouders de vraag hoeveel energydrank een 6-jarig kind na 9 uur 's avonds nog mag hebben.

leuke plaatjes voor instagram


In een relatie moet je goed luisteren en proberen te begrijpen wat je tegenstander bedoelt. Partner, ik bedoel partner.

quotes over liefde


Relaties beginnen tegenwoordig door op de like-knop te drukken bij iemands foto.

spreuken over relaties


Mijn vrouw koopt altijd sexy lingerie voor de feestdagen, maar dit jaar weiger ik om het aan te trekken.

quotes over sex


Vroeger hadden we nog geen smileys. Toen moesten we nog zelf lachen.

plaatjes met leuke teksten


Je weet dat je rijvaardigheden fucking slecht zijn als zelfs je Tom Tom na 300 meter zegt: Stop en laat me eruit!

afbeeldingen met leuke quotes


Mijn vriend zei dat in sommige culturen de vrouw het huishouden in haar eentje doet.
Ik zei tegen hem dat in sommige culturen blowjobs niet bestaan.
Hij is nu de was aan het opvouwen.

leuke humor plaatjes


Klopt, ik ben je nummer kwijt. Ik verloor het toen ik op 'verwijderen' drukte.

plaatjes met grappige teksten


Ik kon vandaag geen parkeerlpaats vinden bij mijn werk, dus ben ik maar naar huis gegaan. Zag eruit alsof ze genoeg mensen hadden.

afbeeldingen met wijze spreuken


Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Elke keer als ik een poepie laat, denk ik aan jou!

plaatjes met motivatie teksten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...