donderdag 24 september 2020

Nederlandse quotes - 24

 Ook op zoek naar plaatjes met Nederlandse quotes? Dan hoef je echt niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met grappige quotesValentijn afbeeldingen, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met mooie spreuken, afbeeldingen met motivatie teksten, Whatsapp verjaardagskaarten, plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met positieve spreuken, plaatjes met spreuken over geld, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes om te versturen, vrolijk Pasen plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met muziek quotes, afbeeldingen met vriendschap spreuken, plaatjes met geluk spreuken, wijze Boeddha quotes, leuke kerst afbeeldingen, slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met quotes over afvallen, grappige memes Nederlands en nog veel meer. Je mag ze met iedereen delen, bijvoorbeeld via social media zoals Facebook, Instagram, Twitter of via Whatsapp of e-mail. Veel plezier ermee!


Dokter: u bent te dik. Patient: ik wil een second opinion. Dokter: ok, u bent ook lelijk.

plaatjes met leuke quotes


8 maanden voorbij in 2020 en ik denk dat ik ongeveer 5 dagen heb genoten.

afbeeldingen met wijze quotes


Op Netflix ben ik meestal langer aan het zoeken naar een film dan dat de film duurt.

plaatjes met nederlandse quotes


Sorry dat ik je stoor tijdens het scrollen, maar ik wil je even laten weten dat ik lief ben.

leuke plaatjes voor facebook


Met 'mijn batterij is bijna leeg' kun je ophangen wanneer je wilt.

quotes in het nederlands


Neem een pauze, maar geef nooit op. (Motivatie quote)

leuke plaatjes voor instagram


Ik ben niet lief-raar. Ik ben wat-de-fuck-is-er-met-jou-raar.

plaatjes met liefde quotes


Scheiden is ok. Uit elkaar gaan is ok. Alleen zijn is ok. Bij iemand blijven die jou niet waardeert is niet ok.

plaatjes met motivatie quotes


13: ik ben het ergste getal. 666: nee hoor, dat ben ik. 2020: hallo.

plaatjes met humor teksten


Wijn: de lijm die alle shitzooi bij elkaar houdt.

quotes over wijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...