woensdag 23 september 2020

Nederlandse quotes - 23

Ben je op zoek naar plaatjes met quotes? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes, bijvoorbeeld plaatjes met love quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke kerstplaatjes voor Facebook, plaatjes met dieet quotesplaatjes met leuke Halloween spreuken, plaatjes met motivatie quotes en nog veel meer! Check ook regelmatig onze website, want we vullen de plaatjes elke week aan. Veel plezier ermee!


Ik heb al jaren een hybride auto. Hij rijdt voor 30% op brandstof en voor 70% op belastingen.

plaatjes met leuke quotes


Ik ben zo goed in werkwoord vervoegingen. Ik wijn, jij wijnt, wij dronken.

afbeeldingen met wijze quotes


Vandaag mijn eigen geurtje gelanceerd. Konden de anderen in de trein niet zo waarderen.

plaatjes met grappige quotes


Voor degene die op zolder slapen.. respect!

plaatjes met nederlandse quotes


Niet alle relaties leiden tot huwelijken. Sommige helpen je alleen nieuwe restaurants ontdekken.

plaatjes quotes nederlands


Ik haat het wanneer ik een goed persoon wil zijn en iemand begint op al mijn bitch-knoppen te drukken.

leuke plaatjes voor facebook


Wil je het makkelijk hebben of wil je groeien? Allebei gaat niet.

leuke plaatjes voor instagram


Wat pijn doet, verandert jou.

wijze quotes nederlands


Single. Omdat elke keer wanneer ik me op iemand focus, ze laten zien waarom ik beter alleen kan blijven.

quotes over liefde


Sommige vrienden zitten op level: familie. Hou van jullie!

mooie quotes nederlands


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...