zaterdag 19 september 2020

Nederlandse quotes - 22

Wil jij ook van die plaatjes met leuke quotes delen met al je vrienden? Of ben je in moeilijke tijden misschien op zoek naar plaatjes met wijze quotes? Ook die hebben wij hier voor je.. en deze plaatjes zijn allemaal in het Nederlands! Zo hebben we plaatjes met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze quotesplaatjes met Netflix spreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde spreuken, plaatjes met lieve goedemorgen quotes, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met humor teksten, afbeeldingen met geluk spreuken, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want wij vullen onze plaatjes met Nederlandse quotes elke week aan. Heel veel plezier ermee!


Je moet niet blijven geven, als je niks terug krijgt.

plaatjes met quotes


Kan iemand 2020 misschien opnieuw opstarten?

nederlandse quotes plaatjes


Drie belangrijke regels:
Niet liegen, niet bedriegen, niet opgeven wanneer het moeilijk wordt. (motivatie quote)

plaatjes met wijze quotes


Mensen zjin te jaloers om je te steunen, maar te nieuwsgierig om je te verwijderen.

plaatjes met wijze quotes

Hoe moelijker de strijd, hoe mooier de overwinning.

plaatjes met motivatie quotes


Mensen die direct in slaap kunnen vallen, vind ik eng. Heb je geen gedachten ofzo?

plaatjes met grappige quotes


Ik maak wat veranderingen in mijn leven. Dus als je niks meer van me hoort, ben je een van hen.

afbeeldingen met goede quotes


Ik vind het niet erg wanneer je me op mijn fouten wijst. Let alleen op de toon wanneer je dat doet.

afbeeldingen met nederlandse quotes


Stap niet in mijn auto wanneer je commentaar hebt op mijn rij-stijl.

leuke plaatjes voor facebook


Als je geen risico's durft te nemen, zul je nooit ver komen in het leven.

motivatie quotes nederlands


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...