dinsdag 23 november 2021

Nederlandse quotes - 125

 Vind jij het ook leuk om plaatjes met spreuken te delen met al je vrienden en familie? Dan hebben wij goed nieuws voor jou. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met spreuken speciaal voor jou! We hebben verschillende plaatjes met spreuken zoals leuke felicitatie plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, goede voornemens plaatjes, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met leuke quotes, afbeeldingen met positieve spreuken, mooie kerst plaatjes, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met motivatie teksten, afbeeldingen met mooie spreuken, mooie Boeddha plaatjes met wijsheden, afbeeldingen met opvoed quotes, leuke plaatjes voor Instagram, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met liefde spreuken en nog veel meer!


Gee fan van mij? Rot op. Boem. Probleem opgelost.

leuke plaatjes voor instagram

Ik werd vanmorgen al moe wakker. Waarvoor heb ik dan in godsnaam geslapen?

plaatjes met leuke spreuken

Vakantie paklijst puberdochter: 6 paar slippers, 8 bikini's, 17 jurkjes en 5 zonnebrillen.
Vakantie paklijst puberzoon: 1 laptop, koptelefoon, 3 boxershorts.

leuke plaatjes voor facebook

Ik zit ergens tussen 'ik moet echt sparen' en 'je leeft maar een keer'.

afbeeldingen met grappige teksten

Mijn dagen zijn achterstevoren. Ik word moe wakker en ga klaarwakker naar bed.

leuke plaatjes voor whatsapp

Soms kom je mensen tegen die je leven positief veranderen. Die mensen noemen we barmannen.

leuke plaatjes om te delen

Ik praat niet veel. Maar geloof me, ik heb alles in de gaten.

afbeeldingen met wijze spreuken

Vreemden kunnen heel makkelijk beste vrienden worden en beste vrienden kunnen heel makkelijk vreemden van elkaar worden.

plaatjes met wijze teksten

Mensen zijn bang om dingen eerlijk te zeggen, maar ik NIET en dat is waarom ik maar 3 vrienden heb.

plaatjes met goede spreuken

Ik vertrouw niemand. Ik doe alleen alsof.

afbeeldingen met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...