woensdag 17 juni 2020

Nederlandse quotes - 4

Plaatjes met quotes, wie kent ze niet. Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met leuke teksten, plaatjes met wijze quotes of juist grappige quotes. Je mag ze delen met je vrienden en familie via e-mail, Whatsapp, Facebook, Twitter, Instagram. Wat jij wil! En helemaal gratis. Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met quotes. Veel plezier ermee!


Net een zak chipsmet mijn vriend gedeeld. Hij kreeg het gedeelte met lucht.

plaatje met quotes


Vriendin: kijk je man praat met een andere vrouw.
Ik: laat hem maar, ik wil zien hoe lang hij zijn buik in kan houden.

afbeeldingen met leuke quotes


Maak herinneringen met de juiste mensen.

leuke nederlandse quotes'


Als je haar echt over de zeik wilt helpen tijdens een discussie, zeg dan:
'Mijn moeder had gelijk over jou'.

grappige quotes in het nederlands


Koeien hebben kleine hersens en 4 magen. Net als ik.

afbeeldingen met quotes


Ik heb het net met mijn vriend uitgemaakt, waarna hij gelijk ging huilen. Werkt best snel hoor, die pepperspray.

plaatjes met humor quotes


Mam, hoe heb je papa ontmoet?
Ik: hij likete altijd mijn berichtjes.

nederlandse quotes plaatjes


Mensne hebben het erover dat ze hun ware liefde hebben gevonden, en ik..
Ik weet nog steeds het verschil niet tussen noord, oost, west en zuid.

leuke plaatjes voor facebook


Je realiseert je pas hoe oud je bent, als je op de grond zit en daarna weer overeind probeert te komen.

nederlandse quotes afbeeldingen


Kun je mij die offerte even faxen?
Sorry, ik kan niet faxen waar ik zit.
Oh waar is dat dan?
2020. Ik zit in 2020, Linda.

leuke plaatjes voor instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...