zondag 5 juli 2020

Nederlandse quotes - 7

Op internet kom je ze overal tegen, leuke plaatjes met quotes. Maar vaak zijn deze teksten in het Engels. Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes voor jou die je gratis mag downloaden en delen met iedereen. Bijvoorbeeld via Facebook, Instagram, Twitter of gewoon via Whatsapp. We hebben o.a. plaatjes met wijze spreuken, plaatjes met leuke spreuken, grappige memes, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met liefde quotes, slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, afbeeldingen met geluk spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met vriendschap spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke memes en nog veel meer. Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe plaatjes met quotes. Veel plezier ermee!


Het leven is te kort om ondergoed op te vouwen.

plaatjes met nederlandse quotes


Er zijn 3 soorten werknemers:
1. Degene die het altijd koud heeft
2. Degene die altijd honger heeft
3. Degene die altijd de kantjes ervan af lopen

quotes in het nederlands


Mijn telefoon viel net bijna op mijn zachte vloerkleed. Gelukkig kon ik 'm nog uit reflex superhard tegen de muur trappen.

plaatjes met leuke quotes


Start je dag met een lach en positieve gedachten.

afbeeldingen met humor quotes


Luister, ik ben een lief meisje. Dus als ik tegen je bitch, moet je jezelf eens afvragen waarom.

leuke plaatjes voor facebook


Denk eraan wanneer je haar negeert. Je leert haar te leven zonder jou.

wijze quotes plaatjes


Ik heb een extra dag nodig tussen 2 dagen. Een dag om bij te komen van de vorige dag en me voor te bereiden op de volgende dag.

plaatjes met grappige teksten


Ik ga een account aanmaken dat 'je ex' heet. En dan alles bij iedereen liken zodat ze zien: je ex vindt dit leuk.

plaatjes met quotes


Ok, hier is het plan. We gaan alle wijn opdrinken. Dat is het. Dat is het plan.

leuke plaatjes voor whatsapp


Overdenken: de kunst van het creƫren van problemen die er niet zijn.

quotes over wijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...