zondag 5 juli 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 100

Vind je die plaatjes met Nederlandse tegelspreuken ook zo leuk? Wij hebben hier duizenden wijze en leuke tegelspreuken voor je die je gratis mag downloaden en delen met je familie en vrienden. We hebben plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met grappige teksten, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Pasenplaatjes met quotes voor scholieren, leuke plaatjes voor Instagram, oud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde spreuken, plaatjes met motivatie teksten en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe afbeeldingen met spreuktegels. Veel plezier ermee!


De weg naar innerlijke rust begint met 4 woorden: niet mijn fucking probleem.

nederlandse tegelspreuken


Je realiseert je pas hoe lang een minuut duurt als je crossfit-oefeningen moet doen.

spreuken in het nederlands


De manier waarop jij dingen doet is niet altijd de enige manier om iets te doen.

plaatjes met nederlandse spreuken


Ik ben allergisch voor ochtenden.

spreuken in het nederlands


Superwoman: single
Batwoman: single
Wonderwoman: single
Ik snap het. Ik ben single, omdat ik een superheld ben.

leuke plaatjes voor facebook


365 nieuwe dagen. 365 nieuwe kansen.

nederlandse spreuktegels


Hou het leven simpel. Drink wijn.

leuke spreuken in het nederlands


2019: bedankt voor de lessen.
2020: kom maar op!

wijze tegels preuken


1 dag of dag 1, het is jouw keuze.

delfste tegelspreuken


Ik blijf elke avond tot laat wakker. Heb er elke ochtend spijt van. Maar doe het dan weer.

wijze spreuken in het nederlands

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...