maandag 2 maart 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 91

Wanneer je op zoek naar plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze teksten, dan zit je hier goed! Wij hebben namelijk plaatjes met grappige quotes, spirituele teksten, grappige memes,  oosterse wijsheden, spreuken over geluk, liefde teksten, motivatie quotes, spreuken over vertrouwen en nog veel meer! Je mag onze afbeeldingen met teksten gratis downloaden en gebruiken en delen met anderen. Bijvoorbeeld via Whatsapp, e-mail, Messenger of op je social media pagina zoals Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest of Tumblr. We raden je aan om onze website regelmatig te bezoeken, want we vullen deze elke week aan met nieuwe plaatjes. Wij wensen je heel veel plezier met de afbeeldingen!

Een gemiddeld persoon laat 13 keer per dag een scheet.
Eindelijk zit ik boven het gemiddelde met iets.

leuke plaatjes voor facebook


Als we toch allebei naar de hel gaan,
kunnen we net zo goed carpoolen.

plaatjes met grappige teksten


Lui?
Ik eb het liever over energie zuinig. Ik red de planeet.

afbeeldingen met wijze spreuken


Onze wifi is uitgevallen, dus kwam mijn zoon zijn kamer uit.
Zo he, die is groot geworden.

plaatjes met humor teksten


Ik slaap graag naakt. Ik snap alleen iet waarom de vliegmaatschappij daar zoveel problemen mee heeft.

afbeeldingen met leuke quotes


Wil je het gehoor van je kinderen testen?
1. Ga naar de keuken
2. Pak een zak chips
3. Maak hem open

leuke plaatjes voor whatsapp


De 3 moeilijkste dingen om te zeggen:
1. Het was mijn fout
2. Ik heb hulp nodig
3. Desoxyribonucleïnezuur

afbeeldingen met leuke teksten


Botox:
Waarom er oud uitzien, terwijl je er ook gewoon raar uit kunt zien?

spreuken over werk


Het maakt mij niet meet uit als ik mensen kwijtraak.
Zo lang ik mezelf maar niet meer kwijtraak.

spreuken over eerlijk zijn


Als je 3 keer met je voeten tegen elkaar tikt terwijl je taart eet, tellen die calorieën niet.

grappige quotes voor facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...