zaterdag 26 september 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 111

 Ben je ook op zoek naar die plaatjes met Nederlandse tegelspreuken? Dan hebben we goed nieuws voor jou, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken in het Nederlands die je gratis mag downloaden en delen met iedereen. Bijvoorbeeld via Facebook, Twitter of Instagram, maar je kunt ze natuurlijk ook via Whatsapp of messenger naar je vrienden en familie sturen. We hebben plaatjes met leuke spreuken, maar ook afbeeldingen met wijze spreuken. Voor ieder wat wils dus!


Ik haat het wanneer een douche maar 2 standen heeft. Tweede graads brandwonden of een duik nemen op de Zuidpool.

plaatjes met tegelspreuken

Is het verkeerd om te denken aan wijn zo vroeg op de zaterdag? Ik vraag dit voor een vriendin.

afbeeldingen met spreuktegels


Ik heb besloten om alleen nog maar te snoepen op dagen die eindeigen met de letter G.

plaatjes met grappige teksten


Ik hou van feesten. En met feesten bedoel ik mezelf opsluiten in mijn kamer en Netflix kijken.

plaatjes met tegel spreuken nederlands


Ben ik de enige die weleens vergeet wat ik op tv zit te kijken, omdat die reclames zo oneindig lang zijn.

leuke plaatjes voor facebook


All I want for Christmas is.. strandvakantie in augustus.

spreuken over kerst


Dieet dag 1: ik heb al het ongezonde eten verwijderd uit mijn huis. Het was heerlijk.

plaatjes met nederlandse spreuken


De droom van elk meisje dat een jongen haar opbelt om 3 uur 's nachts en zegt: hey schatje, ik wil je vertellen dat ik van je hou buiten sta met chocola en ijs.

afbeeldingen met spreuk tegels


2 dingen kunnen een slechte bui van een vrouw veranderen.
1. Ik hou van jou
2. 50% korting

leuke plaatjes voor facebook


Ervoor kiezen om single te zijn is niet egoistisch. Het is slimmer om alleen te zijn dan met de verkeerde persoon.

plaatjes met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...