vrijdag 25 september 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 110

 Ken je ze nog, die leuke ouderwetse spreuktegels die bij je opa en oma aan de muur hingen? Nu in deze moderne tijd bestaan ze nog steeds, maar dan online. Wij hebben hier duizenden plaatjes met tegelspreuken in het Nederlands voor jou, die je gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met grappige tegelspreukenplaatjes met leuke wijn quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes voor Pasen, leuke plaatjes voor Instagram etc. Voor ieder wat wils dus! Check regelmatig onze website, want we vullen onze Nederlandse tegelspreuken wekelijks aan. Veel plezier ermee!


Ik ben iemand die 6 keer haar tas overhoop moet halen om erachter te komen dat mijn sleutels in mijn jaszak zitten.

plaatjes met nederlandse spreuken


Mijn favoriete smoothie: druiven met water en ongeveer 13% alcohol.

afbeeldingen met tegelspreuken


Glimlach naar mensen die jou haten.

plaatjes met nederlandse spreuktegels


Recept voor ijskoffie:
1. Heb kinderen
2. Maak koffie
3. Vergeet dat je koffie hebt gemaakt
4. Drink je koude koffie.

leuke delftsblauwe tegelspreuken


Ik wil graag mijn abonnement op jouw problemen en bullshit opzeggen.

blauw witte tegels met spreuken


1998: niet bij vreemden in de auto stappen.
2008: niet zomaar met vreemden afspreken via internet.
2019: Uber, bestel via internet een vreemde om bij in de auto te stappen.

leuke plaatjes voor facebook


Ik zou willen dat je mijn stomme glimlach op mijn gezicht ziet, wanneer ik een berichtje van jou ontvang.

spreuken in het nederlands


Netflix: nog 1 seizoen en dan ga ik echt naar bed.

spreuken over netflix


Jij bent mijn favoriete notificatie.

plaatjes met grappige tegelspreuken


Waarom gebeurt dit me? Wat leer ik hiervan?

afbeeldingen met wijze spreuktegels


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...