zondag 19 december 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 160

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met tegelspreuken om te delen of afbeeldingen met spreuktegels om te versturen? Dan zit je hier helemaal goed! Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met tegelspreuken in allerlei categorieën, bijvoorbeeld plaatjes met leuke tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke memes, leuke afbeeldingen om te delen, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke kerst plaatjes om te sturenplaatjes met geld quotes, plaatjes met positieve tegelspreuken, leuke plaatjes om te versturen, leuke verjaardag plaatjes om te sturenplaatjes met quotes over winkelen, afbeeldingen met vriendschap tegelspreuken, plaatjes met geluk tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde spreuken en nog veel meer!


Ik ga stoppen met werken en de wereld rondreizen totdat mijn geld op is. Ik denk dat ik vanavond rond 22.00 uur terug ben.

plaatjes met leuke tegelspreuken

We betalen zoveel rekeningen dat als we geld over hebben, we ons afvragen wat we vergeten zijn te betalen.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Zonder regen groeit er niks. Leer met stormen omgaan.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Oordeel niet over de keuzes van mensen als je niet weet wat de opties waren waaruit ze konden kiezen.

afbeeldingen met wijze spreuktegels

Nee, ik heb geen visite. Die schoenen zijn allemaal van mij.

leuke plaatjes voor instagram

Heb je weleens dat je een film aan het kijken bent en je beseft dat je het een keer opnieuw moet gaan kijken, omdat je de hele tijd met je telefoon aan het spelen was?

leuke plaatjes om te delen

Het beste aan de waarheid vertellen is dat je niet hoeft te onthouden wat je zei. 

plaatjes met mooie tegelspreuken

Heb geen hekel aan jezelf voor de dingen die je niet bent. Begin met het houden van jezelf voor alles wat je wel bent.

afbeeldingen met goede tegelspreuken

Wees gelukkig. Want niet alles is goed, maar probeer het goede te zien in alles.

plaatjes met mooie tegelspreuken

Ik ben niet echt een controlfreak, maar zal ik je even laten zien hoe het moet?

leuke plaatjes voor whatsapp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...