zondag 20 maart 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 166

 Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met Nederlandse tegelspreuken ben je hier aan het goede adres. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou! Zo hebben we plaatjes met grappige tegelspreuken, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met vriendschap tegelspreuken, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, plaatjes met positieve tegelspreuken en nog veel meer. Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie, bijvoorbeeld via Facebook, Whatsapp, Instagram, Twitter, E-mail of wat jij maar wil. Breng ook regelmatig een bezoekje aan onze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes. Veel plezier ermee!

Naast tegelspreuken hebben we hier ook nog duizenden andere plaatjes, zoals afbeeldingen met boeddha wijsheden, afbeeldingen met vriendschap quotes, leuke felicitatie plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, mooie kerst afbeeldingen, leuke pasen plaatjes, mooie valentijn afbeeldingen om te sturen, afbeeldingen met motivatie quotes, afbeeldingen met welterusten spreuken, plaatjes met leuke quotes, plaatjes met leuke spreuken over eten, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met opvoed quotes, plaatjes met chocolade quotes, afbeeldingen met netflix quotes, plaatjes met liefde quotes, leuke meme afbeeldingen, plaatjes met positieve quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met goedemorgen spreuken en nog veel meer!


Het is nu twee en een half jaar geleden dat ik een sollicitatiegesprek had. Ik heb zo mijn vermoedens dat ze iemand anders hebben gekozen.

plaatjes met leuke spreuken

Ik had eigenlijk een hele fijne zaterdag. Totdat ik erachter kwam dat het zondag was.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Ik zoek iemand die mijn belastingen wilt doen en niet bang is voor de gevangenis.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Laat anderen je innerlijke rust niet verpesten.

afbeeldingen met wijze tegelspreuken

Je kunt mensen om je heen niet veranderen. Maar je kunt wel zelf de mensen uitkiezen die om je heen wilt hebben.

plaatjes met wijze quotes

Draagt de hele dag dag pyjama. Gaat om 22.00 uur douchen. Kleed om in andere pyjama.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Misschien dat ik ouderwets ben. Maar ik geloof nog steeds in respect.

plaatjes met mooie tegelspreuken

Het wil niet zeggen dat ik je als vijand zie, nu je me als vriend kwijt bent. Ik wil dat je nog steeds eet. Alleen niet meer aan mijn tafel.

afbeeldingen met wijze tegelspreuken

Mijn 2 doelen van vandaag was uit bed komen en koffie drinken. Tot zover heb ik een succesvolle dag.

plaatjes met koffie spreuken

Hoe geweldig zou het zijn als ik een keer wakker word en niet moe ben.

afbeeldingen met leuke spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...