maandag 19 september 2022

Plaatjes met quotes over eten - 1

Eten is eigenlijk wel een van de belangrijkste dingen in ons leven. Je kunt niet zonder en bent er op meerdere tijdstippen van de dag mee bezig. Bijvoorbeeld als je boodschappen moet halen om 's avonds een heerlijke maaltijd te koken of voor het ontbijt de volgende ochtend. Ook houden we ervan om uit eten te gaan in een restaurant of laten we lekker makkelijk via Thuisbezorgd onze maaltijd bezorgen. Maar naast de gebruikelijke maaltijden op een dag houden we ook heel veel van snoepen en snacken. Denk maar eens aan chocola of bitterballen. Of 's avonds nog lekker even langs de Mcdonalds of 's nachts na het stappen nog even langs de shoarmatent.

Omdat eten zo belangrijk is in ons leven vinden we het leuk om grappige plaatjes met quotes over eten te delen via bijvoorbeeld social media. Je kent ze wel, die leuke memes of plaatjes met quotes of afbeeldingen met tegelspreuken. Zoek jij ook van die leuke plaatjes met grappige quotes over eten? Dan zit je hier helemaal goed, want wij hebben talloze afbeeldingen met eet quotes, speciaal voor jou. Je mag ze allemaal gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Instagram, Facebook, Twitter, Whatsapp of e-mail. Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met een hoop nieuwe plaatjes.

Naast plaatjes met eet quotes hebben we nog duizenden andere afbeeldingen met grappige teksten of wijze quotes. Denk hierbij aan plaatjes met spreuken over chocola, afbeeldingen met dieet spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met spreuken over pizza, plaatjes met tegelspreuken, grappige Nederlandse memes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met quotes over geld, afbeeldingen met wijze Boeddha spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met liefde spreuken, afbeeldingen met spreuken over wijn, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met spreuken over winkelen en nog veel meer!


Je hebt mensen die al vol zitten na 1 salade. En dan heb je mij, die afvraagt of een bucket van 24 kipnuggets wel genoeg is voor mij alleen.

plaatjes met quotes over eten

Op een schaal van 1 tot 10, hoe gefocust ben je? Ik: frikandel.

plaatjes met eet quotes


KokenKoken

Ik ben iemand die om 3 uur 's nachts nog zin heeft in een frikandel.

plaatjes met leuke teksten over eten

Ik ben per ongeluk met honger boodschappen gaan doen en nu ben ik trotse eigenaar van heel gangpad 9.

afbeeldingen met leuke quotes over eten

Telkens alsik chocola zie, hoor ik 2 stemmetjes in mijn hoofd. Eet op! zegt het ene stemmetje. Het andere zegt: heb je het niet gehoord? Eet op dan!

leuke plaatjes voor facebook

Wanneer je elkaar niet aankijkt tijdens het proosten van een bitterbal.. heb je 7 jaar slechte snacks.

leuke plaatjes om te delen

Vrijgezel, heeft een relatie, getrouwd, het is ingewikkeld, honger.

plaatjes met eet spreuken

Ik: één Bigmac zonder aardbeien alstublieft. Medewerker: aardbeien? Ik: nee, dank u.

plaatjes met leuke spreuken over eten

Ik weet niet zeker of ik honger heb. Ik ga toch maar voor de zekerheid eten.

afbeeldingen met leuke teksten over eten

Voordat we hopeloos verliefd worden op elkaar, heb ik een belangrijke vraag. Welke saus eet jij bij je kipnuggets?

plaatjes met leuke kipnuggets spreuken

Ik probeerde laatst mijn eetgewoontes te veranderen, maar een chocoladereep met mes en vork eten is helemaal niet handig.

leuke plaatjes met teksten over eten

Het probleem met fruit is dat het inconsistent is. Soms zijn druiven heerlijk, soms zijn ze niet te vreten. Weet je wat wel altijd heerlijk zijn? Kipnuggets!

plaatjes met kipnuggets quotes

Ik heb 99 problemen, maar ik ga lekker een chocoladereep eten en negeer ze allemaal.

plaatjes met quotes over chocola

Eet gewoon lekker wat je wilt en als iemand er iets van zegt, eet je diegene ook op.

plaatjes met leuke eet spreuken

Taart is het antwoord. Maakt niet uit wat de vraag was.

plaatjes met quotes over taart


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...