vrijdag 17 juli 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 8

Wanneer je vaak op internet zit, dan weet je wel wat memes zijn. Dit zijn leuke plaatjes met grappige afbeeldingen en grappige teksten. Vaak wordt dezelfde foto elke keer voorzien van een nieuwe tekst. Superleuk! Meestal zijn memes in het Engels, maar wij hebben hier speciaal voor jou Nederlandse memes die je gratis mag downloaden en delen met anderen. Check regelmatig onze website, want we vullen de memes in het Nederlands wekelijks aan. Heel veel plezier ermee!   :)






Wanneer je op de achterbank zit, maar wel wilt deelnemen aan het gesprek. Honden meme

leuke memes nederlands


Bosnische mensen: ik wil zwemmen. Kroatie: nee

grappige nederlandse memes


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen


Stelletjes met een gezamenlijk Facebook account. Facebook meme

meme over facebook


Wanneer ze zegt: het zal wel, doe maar wat je wilt.

memes met nederlandse teksten


Wanneer je op zit te letten in de klas, maar er nog steeds geen reet van snapt.

leuke plaatjes


Wat er ook gebeurt in je leven, je kunt altijd opnieuw beginnen.

humor plaatjes


Ik, die mijn problemen probeert op te lossen.

memes nederlands


Wanneer je het licht uitdoet en je je bed niet kunt vinden.

grappige memes


Wanneer je klein bent, maar wel sterk en onafhankelijk.

nederlandse memes


Ik, wanneer ik een salade aan het eten ben en iemand langsloopt met Dunkin' Donuts. Koala meme

leuke memes nederlands

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...