zaterdag 18 juli 2020

Nederlandse quotes - 12

Wil je ook van die plaatjes met leuke quotes delen met je vrienden? Wij hebben hier afbeeldingen met Nederlandse quotes die je gratis mag gebruiken. Deel ze bijvoorbeeld op Instagram of Facebook of stuur ze door via Whatsapp of messenger. We hebben duizenden plaatjes met quotes, maar als je er echt geen genoeg van kunt krijgen, adviseren we je onze website in de gaten te houden, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe quotes afbeeldingen. We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met liefde spreukenoud & nieuw plaatjes voor Whatsappplaatjes met grappige spreukenplaatjes met chocolade quotes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met geld quotesgoede voornemens plaatjesleuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer, have fun!


Hoeveel ik per maanda verdien? Precies genoeg voor 2 weken.

plaatjes met leuke quotes


Een man koopt 20 strings in dezelfde kleur voor zijn vrouw. Waarom allemaal dezelfde kleur? Vraagt zijn vrouw. Mensen zullen denken dat ik mijn ondergoed noiot verwissel. Welke mensen? Zegt de man.

afbeeldingen met wijze quotes


Wie wil er ook gewoon even zitten en kijken naar de zee?

plaatjes met mooie quotes


2020 is de maandag van de jaren.

leuke quotes plaatjes


2020 is als mijn eerste huwelijk.

nederlandse quotes plaatjes


Ik hou ervan om mijn vriendje te verrassen. Vandaag werd hij wakker, geblokkeerd en single.

quotes in het nederlands


Het leven is te kort om net te doen alsof je niet in bent voor die kinky shit.

leuke plaatjes voor facebook


Tegenwoordig moet je vragen:
Ben je single single? Nog steeds met je ex naar bed single? Of niet met je vrouw samenwonen single?

quotes over sex


Na 20 minuten hardlopen maakt het lichaam gelukshormonen aan. Dat doet mijn lichaam al na 2 minuten met een wijntje.

quotes over wijn


Wanneer je zegt dat je er klaar mee bent, meen het dan. Blijf niet teruggaan naar iemand die jou niet verdient.

leuke plaatjes voor whatsapp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...