zaterdag 18 juli 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 105

Ben jij ook op zoek naar Nederlandse tegelspreuken? Er zijn zoveel leuke plaatjes met quotes op het internet, maar vaak in het Engels. Wij hebben hier duizenden plaatjes met spreuken in het Nederlands voor jou, die je helemaal gratis mag downloaden en delen met je vrienden. Bijvoorbeeld op Facebook, Twitter of Instagram, maar natuurlijk ook gewoon via mail of Whatsapp. Zo hebben we o.a. plaatjes met leuke spreuken, leuke felicitatie plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met mooie spreuken, afbeeldingen met motivatie quotes, mooie kerst afbeeldingen, leuke afbeeldingen om te delen, Valentijn afbeeldingen,, plaatjes met positieve teksten, afbeeldingen met geluk spreuken, leuke plaatjes om te versturen, plaatjes met liefde spreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze plaatjes website, want we vullen onze Nederlandse spreuktegels elke week aan. Veel plezier ermee!




Mijn proefperiode voor volwassen zijn is voorbij. Ik heb geen interesse meer in een lidmaatschap. Hoe kan ik opzeggen?

plaatjes met nederlandse tegelspreuken


Sorry dat ik je al een tijdje niet meer geappt heb. Ben al lang niet meer dronken geweest.

afbeeldingen met spreuken in het nederlands


Ik zeg niet dat je parfum te sterk is. Ik zeg alleen dat ons parkietje nog leefde voordat jij binnenkwam.

leuke plaatjes voor facebook


Een negatief persoon ziet het glas half leeg. Een positief persoon ziet het glas half vol. En ik.. Ik voeg 2 shots wodka toe, ijsklontjes en zeg: Proost!

spreuken over alcohol


Er is absoluut geen excuus voor lui zijn. Maar als je er eentje hebt gevonden, laat het me dan even weten.

afbeeldingen met tegelspreuken


Ik zag net een meisje voor € 0,75 tanken bij pomp 2. Waar gaat ze in hemelsnaam naartoe? Pomp 3?

delftsblauwe tegeltjes met spreuken


Mijn buik zegt chocola. Mijn hart zegt wijn. Mijn broek zegt, neem eens een fucking salade.

spreuken over wijn en chocola


8 planeten, 204 landen, 875 eilanden, 7 zeeen, 7,7 miljard mensen. En ik ben single.

spreuken over single zijn


Ik ben er klaar mee. Ik ga een winterdutje doen en word pas in april 2020 weer wakker.

grappige plaatjes voor whatsapp


Mijn bucketlist is waarschijnlijk van iemand die veel meer geld heeft.

plaatjes met tegelspreuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...