donderdag 16 januari 2020

Mooie liefde en Valentijn plaatjes - 1

Op 14 februari is het weer valentijnsdag en verrassen we onze (geheime) geliefdes weer met valentijnscadeau's, valentijns gedichten, bloemen, chocola en valentijnskaarten. Natuurlijk kun je ook via Whatsapp, email of messenger een leuk valentijn plaatje naar iemand sturen of een mooie valentijn afbeelding posten op je social media pagina zoals Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter of Tumblr.

Wat dacht je van een valentijn plaatje met mooie hartjes, een valentijns afbeelding met rode rozen of een valentijnskaartje met een romatische tekst of een gedicht? Ben je op zoek naar zo'n mooi plaatje voor Valentijnsdag om te delen of te sturen naar iemand? Zoek niet verder! Wij hebben hier namelijk heel veel mooie valentijn plaatjes gemaakt die je gratis mag downloaden en delen.

Hoe kun je zo'n Valentijns plaatje downloaden of opslaan? Dat gaat heel erg simpel! Zit je achter de computer, dan klik je de afbeelding aan om uit te vergroten. Daarna klik je met je rechtermuisknop op het plaatje en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet of smartphone? Dan kun je op de afbeelding drukken totdat je de mogelijkheid krijgt om het op te slaan. Veel plezier ermee!

 


Ik vind jou lief.

afbeeldingen met valentijn teksten


Happy Valentine!

fijne valentijn plaatje


Fijne Valentijn!

grappige spreuken valentijn


Sieraden en accessoires - NLSieraden en accessoires - NL


Ik hou van jou!

happy valentine plaatje



Moet ik mijn adres nog doorgeven?
Of hebben jullie die voor Valentijnsdag?

leuke spreuken valentijn


Ik vind je leuk!

mooie spreuken over liefde


Dankjewel voor de vlinders in mijn buik.

spreuken over valentijn


Sieraden en accessoires - NLSieraden en accessoires - NL


De wereld is zoveel mooier met jou!

valentijn plaatjes


Wil jij mijn Valentijn zijn?

valentijn quotes


Jij bent mijn Valentijn.

mooie valentijn plaatjes voor facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...