woensdag 22 september 2021

Nederlandse quotes - 98

 Zoek jij ook plaatjes met Nederlandse spreuken? Dan hoef je echt niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met quotes speciaal voor jou! We hebben verschillende plaatjes met spreuken, zoals leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met liefde spreuken, mooie felicitatie plaatjes, Valentijn afbeeldingenmooie kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, grappige memes, afbeeldingen met grappige teksten, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met spreuken over vriendschap, afbeeldingen met oosterse wijsheden en nog veel meer!


Ik trek mijn eigen plan en helemaal niemand kan mij stoppen!

plaatjes met nederlandse quotes

Al doe je 100 dingen goed, ze kijken alleen naar je fouten.

plaatjes met wijze spreuken

Ik ben liever een eenzame leeuw, dan een populaire schaap.

afbeeldingen met wijze quotes


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Waarom ik zo rustig blijf? Omdat ik weet dat karma jou nog wel een bezoekje komt brengen.

plaatjes met karma quotes

Wanneer je meer haters krijgt, weet je dat je goed bezig bent.

plaatjes met wijze teksten

Als je leugens over mij vertelt, vertel ik de waarheid over jou.

afbeeldingen met wijze spreuken

Lach naar de mensen die je haten.

wijze quotes plaatjes

In moeilijke tijden kom je erachter wie je echte vrienden zijn.

wijze spreuken plaatjes

Succes is 9 keer vallen en 10 keer opstaan.

plaatjes met oosterse wijsheden

Je was er voor me toen ik niks had. Daarom weet ik dat je real bent.

plaatjes met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...