maandag 20 september 2021

Nederlandse quotes - 97

Plaatjes met wijze spreuken of afbeeldingen met grappige quotes.. wie kent ze niet?! Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes, die je helemaal gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. We hebben bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze teksten, mooie Valentijn plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke felicitatie plaatjes, mooie Valentijn plaatjes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer! Kom ook regelmatig terug op onze website, want we vullen deze elke week aan met een hoop nieuwe plaatjes met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Een kleine stap buiten je comfortzone kan je hele leven veranderen.


Ik heb een hekel aan mensen die zich anders gedragen wanneer er anderen bij zijn.


Soms is het beter om even helemaal alleen te zijn.


Ik geef echt om je, maar ik ben er klaar mee dat alles van mijn kant moet komen.


Ik ben een goed persoon, maar ook ik heb grenzen.


Een persoon kan je hele leven veranderen.


Ik ben liever alleen dan in slecht gezelschap.


Jij geeft me de kracht om door te blijven gaan.


Voor mijn beste vrienden ben ik echt 24/7 bereikbaar.


Een echte leeuw hoeft niet te schreeuwen dat hij een leeuw is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...