zondag 19 september 2021

Nederlandse quotes - 96

 Wil jij ook gratis plaatjes met spreuken downloaden en delen met iedereen die je kent? Dan ben je hier aan het goed adres! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met spreuken in het Nederlands, speciaal voor jou. We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebookboeddha afbeeldingen met spreuken, afbeeldingen met wijze teksten, plaatjes met quotes voor scholieren, plaatjes met leuke spreuken, leuke verjaardags plaatjesleuke kerst afbeeldingen, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke plaatjes voor Whatsappleuke memes plaatjes, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met spreuken over vriendschap, plaatjes met geld quotes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met dieet spreuken, afbeeldingen met alcohol spreuken en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!


Goedemorgen! Vergeet vandaag niet om genoeg water te drinken en je met je eigen zaken te bemoeien.

plaatjes met spreuken

Ik heb iedereen geblokt waarmee ik seks wil hebben. Als je dit kunt lezen, dan gaat het nooit gebeuren.

leuke plaatjes voor instagram

Als je een hele taart eet, zonder er iets vanaf te snijden, dan heb je toch maar 1 stuk taart gegeten.

plaatjes met nederlandse quotes

Hoe minder je laat zien, hoe meer ze willen weten.

plaatjes met wijze spreuken

Veel mensen kennen me, weinig mensen weten wie ik ben.

afbeeldingen met wijze teksten

Je moet er gewoon voor gaan, fok wat anderen ervan vinden.

plaatjes met wijze spreuken

De vrienden die ik nu heb zijn goud waard.

plaatjes met spreuken over vriendschap

Het gevaarlijkste wezen in deze wereld is een nepvriend.

afbeeldingen met wijze quotes

Ik stop geen moeite meer in mensen, die ook geen moeite meer in mij steken.

plaatjes met wijze teksten

Er zijn heel veel wegen naar geluk. Een ervan is stoppen met zeiken.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...