donderdag 16 september 2021

Nederlandse quotes - 95

 Ben jij ook fan van plaatjes met spreuken? Dan hebben wij goed nieuws voor jou, want wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse spreuken.. speciaal voor jou! We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, vrolijk Pasen plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met wijze tekstengoede voornemens plaatjes, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met dieet quotes, plaatjes met liefde spreuken, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met grappige quotesplaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met oosterse wijsheden en nog veel meer! Je mag ze helemaal gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Tip! Check reglematig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met heel veel nieuwe plaatjes met spreuken. Veel plezier ermee!


Ik wil gewoon op het strand zitten en naar de golven luisteren.

plaatjes met nederlandse quotes

Zo'n hekel aan wanneer bedelaars een bekertje met muntgeld naar me uitsteken. Ja ja, ik weet het. Je hebt meer geld dan ik heb.

afbeeldingen met grappige spreuken

Alweer een dag voorbij in mijn leven waarin ik geen wiskundige formules nodig had.

leuke plaatjes voor instagram


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Ik moet echt het verschil leren tussen honger en verveeld zijn.

plaatjes met humor teksten

Heb je zin om vanavond af te spreken? Nee ik heb al wat anders. Ok, wat dan? Geen zin.

leuke plaatjes voor facebook

Inbed: het is 07.00 uur en je doet even 5 minuten je ogen dicht. Het is 08.20 uur.

afbeeldingen met spreuken in het nederlands

Oh sorry, dat was ik even vergeten. Ik besta alleen maar wanneer je iets nodig hebt.

plaatjes met wijze spreuken

Dingen worden moeilijker voordat je een level omhoog gaat.

afbeeldingen met wijze teksten

Als je stil kan zitten terwijl er een wesp om je heen zoemt ben je een psychopaat.

leuke plaatjes voor whatsapp

Er zijn 2 soorten mensen op deze wereld. Mensen met wie je wilt drinken en mensen waardoor je gaat drinken.

plaatjes met nederlandse quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...