zaterdag 19 maart 2022

Nederlandse quotes - 167

 Waarschijnlijk was je op zoek naar meer plaatjes met leuke quotes of afbeeldingen met wijze spreuken. Dan zit je hier in ieder geval goed, want wij hebben duizenden plaatjes met Nederlandse teksten die je allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, leuke felicitatie afbeeldingen, leuke kerst plaatjes, mooie valentijn afbeeldingen, plaatjes met mooie teksten, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met motivatie spreuken, leuke pasen afbeeldingen, grappige memes Nederlands, afbeeldingen met vriendschap quotes, plaatjes met tegelspreuken, plaatjes met positieve teksten, plaatjes met leuke wijn quotes, plaatjes met chocolade quotes, afbeeldingen met slaap lekker quotes, afbeeldingen met liefde quotes, plaatjes met quotes voor ouders, plaatjes met geluk spreuken, plaatjes met goedemorgen quotes, leuke plaatjes om te delen en nog veel meer!


Vanavond ga ik zuipen totdat ik iemand anders zijn probleem ben.

leuke plaatjes voor facebook

Voor iedereen die 'm vanochtend niet heeft ontvangen: goeiemorgen lieverd.

plaatjes met goeiemorgen lieverd tekst

Wanneer ik zeg: doe alsof je thuis bent. Bedoel ik: je mag best stofzuigen.

plaatjes met leuke quotes

Ik zeg niet dat ze een slet is. Maar haar favoriete kleur lippenstift is piemel.

afbeeldingen met grappige teksten

Voor iedereen die 'm vanochtend niet heeft ontvangen: goedemorgen schatje.

plaatjes met goeiemorgen lieverd tekst

Voor iedereen die 'm vanmorgen niet heeft ontvangen: goeiemorgen lekker ding.

plaatjes met goeiemorgen schatje tekst

Wanneer ik zeg: doe alsof je thuis bent. Bedoel ik: je mag best de afwas doen.

plaatjes met leuke quotes

Wanneer ik zeg: doe alsof jethuis bent. Bedoel ik: je mag best de was ophangen.

afbeeldingen met leuke spreuken

Ik voel me altijd beter na een kop koffie. Of ik het nou opdrink of naar iemand gooi.

plaatjes met koffie quotes

Het leven is te kort om zorgen te maken over wat anderen van je vinden.

plaatjes met wijze teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...