vrijdag 11 juni 2021

Nederlandse quotes - 66

 Ben jij ook op zoek naar afbeeldingen met leuke quotes of plaatjes met wijze quotes? Zoek dan niet verder, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben allerlei Nederlandse spreuken zoals plaatjes met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met humor teksten, leuke plaatjes voor Facebookleuke memes, plaatjes met quotes over vriendschap, plaatjes met quotes over etenplaatjes met chocolade quotesleuke memes plaatjes, leuke plaatjes voor Instagramleuke verjaardags plaatjes, afbeeldingen met quotes over liefde en nog veel meer! Houd onze website goed in de gaten, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met quotes. Have fun!


Ik weet niet wie dit moet horen. Maar je bent chagrijnig, omdat je een beurt nodig hebt.

plaatjes met quotes

6800 talen in de wereld en jij hebt besloten om poep te praten.

afbeeldingen met spreuken

80% van de ruzies ontstaan omdat iemand nog niet gegeten heeft.

plaatjes met liefde quotes

Wanneer deze pandemie voorbij is, wil ik dat sommigen van jullie nog steeds afstand houden van mij.

afbeeldingen met motivatie quotes

Ik ben blij dat ik bij wiskunde geleerd heb hoe je een helling moet berekenen. Nu kan ik uitrekenen hoe stijl mijn leven bergafwaarts gaat.

plaatjes met positieve quotes

Ik was altijd zo aardig en lief en nu denk ik alleen maar fok jou, fok dat, fok iedereen.

afbeeldingen met grappige quotes

Mijn Instagram is niet prive, maar mijn leven is dat wel. Je weet niks van me. Je kent alleen mijn Instagram.

leuke plaatjes voor facebook

Als je iedereen vrolijk wilt maken, wees dan geen leider. Maar ga ijs verkopen.

plaatjes met Nederlandse quotes

Wees trots op wie je bent. Schaam je niet om hoe anderen jou zien.

leuke plaatjes voor whatsapp

Mijn Facebook is niet prive, maar mijn leven is dat wel. Je weet niks van me. Je kent alleen mijn Facebook.

afbeeldingen met vriendschap quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...