vrijdag 26 maart 2021

Nederlandse quotes - 42

 Als je op zoek bent naar plaatjes met Nederlandse quotes, dan hoef je niet verder te zoeken. Want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands, speciaal voor jou! We hebben o.a. afbeeldingen met leuke quotes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Whatsappvrolijk Pasen plaatjes, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met motivatie spreukenmooie kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Instagramplaatjes met quotes over eten, plaatjes met vriendschap spreuken, goede voornemens plaatjes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met geluk spreuken, quotes over Netflix en nog veel meer. Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe quotes plaatjes.


Lief douchegordijn. Raak me alsjeblieft niet meer aan.

plaatjes met nederlandse quotes

Voordelen aan jarig zijn in 2020: geen 3 zoenen of een hand geven en geen verplichte kringverjaardagen.

afbeeldingen met quotes in het nederlands

Geen idee welke dag of maand het is. Alles voelt als 2020.

leuke plaatjes voor facebook

Wanneer ik oorbellen, een masker, een bril en oordopjes draag.
Mijn oren: moet ik je tas ook nog dragen?

plaatjes met leuke quotes

Mijn favoriete tijd van het jaar is wanneer de insecten doodgaan.

afbeeldingen met motivatie quotes

Welkom in 2020. Als je nog niet leed aan een stoornis, krijg je er nu eentje toegewezen.

plaatjes met love quotes

Drank maakt meer kapot dan je lief is. Nou, dit jaar maakt drank een hoop goed.

leuke plaatjes voor whatsapp

Als je goed kijkt naar de kringen om de ogen van een moeder, kun je precies tellen hoeveel jaar ze al leeft zonder slaap.

leuke plaatjes voor instagram

Wat er op mijn to do lijstje staat: stofzuigen, de was opvouwen, bedden verschonen.
Wat ik tot nu toe al gedaan heb: thee drinken, Gossip girl kijken, middagdutje.

plaatjes met grappige quotes

Mensen die bier en wijn drinken zonder alcohol? Waar is het mis gegaan?

afbeeldingen met humor quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...