dinsdag 6 april 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 122

 Als je op zoek bent naar nieuwe plaatjes met spreuken in het Nederlands, dan hoef je echt niet verder te zoeken. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met quotes speciaal voor jou! We hebben plaatjes met grappige tegelspreuken, afbeeldingen met spreuken over liefde, plaatjes met teksten over vriendschap, plaatjes met motivatie quotes, humor plaatjes, leuke plaatjes voor pasen, plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor facebook, leuke plaatjes voor whatsapp, leuke plaatjes voor instagram en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe plaatjes met tegelspreuken.


Je weet hoe ik heet, maar kent niet mijn verhaal. Je hebt gehoord wat ik heb gedaan, maar je weet niet wat ik allemaal heb meegemaakt. Oordeel niet over wat je niet begrijpt.

plaatjes met tegelspreuken

Dat moment dat er een haar in je mond zit en je die niet kunt vinden en in het openbaar dan alleen maar naar je tong grijpt.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Natuurlijk heb ik het soms moeilijk. Ik geef alleen nooit op.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben geen ochtend-persoon, tenzij je ochtend-seks wilt.

plaatjes met grappige teksten

Heb je weleens het gevoel dat je iets mist in je leven en er dan achter komt dat je geen glas wijn in  je hand hebt?

spreuken over wijn

Een slecht hoofdstuk betekent nog niet dat je verhaal klaar is.

plaatjes met wijze spreuken

Ik wil iedereen mijn excuses aanbieden die ik nog niet beledigd heb. Een moment geduld, ik kom er snel op terug.

afbeeldingen met humor quotes

Als je niet probeert, zul je het nooit weten.

leuke plaatjes voor whatsapp

Bruiloften zijn gewoon een dure manier om je familie en vrienden te laten weten dat je die nacht seks hebt gehad.

afbeeldingen met tegelspreuken

Ik weet niet hoeveel chocolaatjes gelijk staan aan geluk. Tot zover 23 in ieder geval niet.

spreuken over chocola


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...