dinsdag 6 april 2021

Nederlandse quotes - 43

 Vind hier duizenden plaatjes met quotes in het Nederlands. We hebben allerlei teksten zoals plaatjes met spreuken over vriendschap, afbeeldingen met motivatie quotes, humor plaatjes, plaatjes met love quotes, leuke plaatjes om te versturen, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke memes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met grappige quotesleuke kerstplaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor pasen, leuke plaatjes om te delen, mooie Valentijn plaatjesplaatjes met leuke koffie quotesplaatjes met quotes over shoppen, afbeeldingen met wijze spreuken en nog veel meer! Kom ook regelmatig terug op deze website, want we plaatsen elke week tientallen nieuwe plaatjes met quotes. Veel plezier ermee!


De hele dag 1 zinnetje van een liedje zingen, omdat dat het enige stukje is dat je kunt onthouden.

leuke plaatjes voor whatsapp


Ik heb me net ingeschreven voor een huurwoning, een rollator en een scootmobiel. Ben benieuwd welke ik als eerste krijg.

plaatjes met grappige quotes


Ik vind niet dat vrouwen na hun veertigste nog een kind mogen krijgen. Veertig kinderen vind ik sowieso al te veel.

afbeeldingen met humor teksten


Je bent wat je eet. Ik kan me niet herinneren dat ik stress en pijn in mijn rug heb gegeten.

leuke plaatjes voor facebook


Ik studeer. Ik maak de toets. Ik slaag voor de toets. Ik vergeet wat ik heb geleerd.

afbeeldingen met wijze spreuken


Het ene moment praten ze tegen je, het andere moment praten ze over je. Het leuke is dat ze denken dat je dat niet weet.

plaatjes met wijze quotes


Fuck je aandacht als ik erom moet smeken.

leuke plaatjes voor instagram


Ik kan er om stressen en tegelijkertijd er geen fuck om geven.

plaatjes met nederlandse quotes


Ik ben te oud voor spelletjes, te moe om net alsof te doen en leugens prik ik zo doorheen.

afbeeldingen met quotes


Shit, de dronken ooms en tantes zijn wij nu.

quotes over alcohol

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...