zaterdag 2 april 2022

Plaatjes met shop en winkel quotes - 1

Wie houdt er nu niet van winkelen? Vind jij het ook zo leuk om met vriendinnen te shoppen of om online te winkelen met een wijntje erbij? Dan hebben wij hier talloze plaatjes met leuke shop quotes en afbeeldingen met grappige winkel spreuken die je allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Stuur ze bijvoorbeeld via Whatsapp naar je vriendinnen of deel ze op je social media pagina, zoals Instagram, Facebook of Twitter. Wil je nog een goede tip? Breng regelmatig een bezoekje aan onze website, want we vullen deze namelijk wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes.

Naast al deze leuke shop quotes plaatjes hebben we nog duizenden andere afbeeldingen met Nederlandse quotes. Zo hebben we bijvoorbeeld verjaardags afbeeldingen om te sturen, plaatjes met leuke koffie quotes, afbeeldingen met grappige wijn quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met opvoed quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met dieet quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, leuke meme plaatjes, afbeeldingen met liefde quotes, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met leuke spreuken over etenplaatjes met quotes voor scholieren, plaatjes met motivatie teksten, plaatjes met geld quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met quotes over chocola, afbeeldingen met quotes over netflix, leuke pasen afbeeldingen, leuke kerst plaatjes en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!


Mijn hobby's zijn netflixen, snacken, wijn zuipen en online shoppen.

plaatjes met leuke quotes over shoppen

Experiment: ik ga de stad in proberen om geen schoenen te kopen.

leuke plaatjes voor vriendinnen

Ik moet echt wat zuiniger aan doen en gaan sparen. 10 minuten later: bedankt voor uw bestelling, uw pakketje wordt overgedragen aan de bezorgdienst.

leuke plaatjes met quotes over winkelen

Als het niet meer op voorraad is, haal het dan van de website af.

afbeeldingen met leuke shop quotes

Zondagen zijn voor online shoppen.

leuke afbeeldingen voor vriendinnen

ModeMode

Ik heb veel talenten. Zo kan ik heel goed online shoppen, dutjes doen en eten.

plaatjes met leuke winkel quotes

Online winkelen: omdat het raar is om in de winkel rond te lopen in je yogapants zonder BH met een glas wijn.

quotes over winkelen

Ik ga even de stad in, iets kopen voor mijn hoofdpijn. Schoenen ofzo.

quotes over shoppen

Ik hou van online shoppen. Ik pleur vanalles in mijn winkelwagen, kijk dan wat het totaalbedrag is, lach een keer hard en sluit het tabblad.

plaatjes met spreuken over shoppen

Ik heb veel talenten. Zo kan ik heel goed winkelen, geld uitgeven en snacken.

plaatjes met spreuken over winkelen

Mooi en gezondMooi en gezond

Met welke vriendin moet je weer eens nodig gaan shoppen?

leuke plaatjes voor vriendinnen

Meisjes shoppen niet echt. We lopen gewoon rond en raken kleding aan en zeggen dan 'dit is leuk'.

leuke plaatjes voor besties

Als ik moe ben van het winkelen,ga ik rustig zitten om een paar schoenen te passen.

afbeeldingen met grappige quotes over shoppen

Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het gekcoht? Ja.

plaatjes met grappige spreuken over winkelen

Tag iemand waarmee jij aankomend weekend lekker gaat shoppen.

plaatjes met leuke shop quotes

Ik hou ervan hoe ik dingen op mijn verlanglijstje in Zalando zet en nooit koop.

leuke plaatjes voor vriendinnen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...