woensdag 5 februari 2020

Plaatjes met spreuken over Netflix - 1

Netflix is niet meer uit ons dagelijks leven weg te denken. We bingwatchen seizoen na seizoen en spenderen heel wat uurtje aan Netflix. Er zijn soms van die dingen die zo herkenbaar zijn zoals dat het moeilijk is om te stoppen met kijken en die 5 seconden voordat de volgende aflevering begint te weinig is om te beslissen dat je gaat slapen of dat je het liefst jezelf terugtrekt op je kamer om lekker te gaan zitten Netflixen met een wijntje erbij. Dat soort dingen. wij hebben hier de leukste voor je verzameld in plaatjes met leuke Netflix spreuken die je mag downloaden en gebruiken voor bijvoorbeeld je social media zoals Facebook, Instagram, Tumblr, Pinteres of Twitter. Je mag ze natuurlijk ook naar je vriendinnen of familie sturen via Whatsapp, email of messenger. Heel veel plezier met onze afbeeldingen met grappige Netflix quotes!



 

De hele dag:
Ik ben zooo moe.
De hele nacht:
*Netflix kijken*

spreuken over Netflix


Voorspelling van vandaag:
Lui met 90% kans op Netflix.

plaatjes met Netflix quotes


Netflix moet een categorie hebben:
'makkelijk te volgen terwijl je de hele tijd op je telefoon zit te kijken.'

afbeeldingen met Netflix teksten


Het is soms moeilijk om te stoppen met kijken naar Netflix als de volgende aflevering automatisch wordt afgespeeld.

grappige netflix plaatjes


Netflix geeft je tussen elke aflevering 5 seconden de keuze of je iets met je leven gaat doen die dag of niet.

plaatjes met leuke netflix teksten


Ik hou van feesten. En met feesten bedoel ik me verstoppen op mijn kamer en Netflix kijken.

afbeeldingen met humor teksten over netflix


'Ik moet nu echt stoppen'
fluister ik naar mezelf als ik weer op de knop 'volgende aflevering' druk.

plaatjes met netflix spreuken


Netflix. Pizza. Wijn.

herkenbare netflix dingen






Sorry, te laat!
Ik heb mijn Netflix-broek al aan.

grappige netflix afbeeldingen


Ik haat het om een aflevering per week te kijken.
Ik ben meer een seizoen per avond persoon.

leuke quotes over netflix


De enige marathon die ik doe is 6 seizoenen kijken op Netflix.

leuke plaatjes voor instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...