donderdag 6 februari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 84

Vind jij plaatjes met grappige teksten ook zo leuk? Of vind jij afbeeldingen met wijze spreuken ook zo mooi? Wil je die ook graag sturen  naar familie of vrienden of wil je deze ook delen op je social media pagina's? Dan hoef je nie verder te zoeken! Wij hebben hier namelijk duizenden verschillende plaatjes met teksten voor je gemaakt die je gewoon mag downloaden, gebruiken en delen. Denk hierbij aan Facebook, Tumblr, Instagram, Twitter of Pinterest. Je kunt ze natuurlijk ook heel makkelijk sturen via mail, Whatsapp of messenger. We hebben o.a. plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, grappige memes, plaatjes met tegelspreuken over liefde, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met leuke quotes, leuke plaatjes om te versturen, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke felicitatie plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!





Soms stuurt god je een ex terug in je leven,
om te kijken of je nog zo stom bent.

plaatjes met spreuken


Ik heb heel uitdagend werk.
Zo moet ik bijvoorbeeld de hele tijd aardig doen tegen stomme mensen.

afbeeldingen met teksten


Wat ik mis aan de jaren 80 is dat ik niet bereikbaar was wanneer ik niet thuis was.

plaatjes met grappige quotes


Iedereen tevreden houden is onmogelijk.
Iedereen over de zeik helpen is leuk en makkelijk.

afbeeldingen met wijze spreuken






Dit is het kortste horrorverhaal ooit:
morgen is het maandag.

spreuken over werk


Sorry dat ik je stoor met scrollen,
maar ik wil je even vertellen dat je geweldig bent en dat je het verdient om gelukkig te zijn.

quotes over geluk


Wil iemand misschien een voodoo-pop van mij maken en me taart voeren?

spreuken over voodoo


Ik zoek een app die mij laat zien hoe ik eruit zag wanneer ik mijn leven wel op orde had.

spreuken over apps


Anders betekent niet verkeerd.

leuke plaatjes voor whatsapp


Je kunt elke dag je kat een andere naam geven.
Dat interesseert 'm geen reet.

grappige plaatjes voor facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...