donderdag 21 oktober 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 153

 Je ziet ze weleens voorbijkomen, van die plaatjes blauw witte tegeltjes met Nederlandse spreuken. Ben je op zoek naar deze afbeeldingen met tegelspreuken? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met tegelspreuken en allemaal in het Nederlands! We hebben o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Instagram, leuke kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, nieuwjaar wens plaatjes, Valentijn afbeeldingen, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met liefde tegelspreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met heel veel nieuwe plaatjes met tegelspreuken.


Theoretisch ben ik nog best jong, maar mijn rug zegt dat ik bejaard ben.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Het verschil tussen pizza en jouw mening is dat ik om pizza heb gevraagd.

afbeeldingen met wijze tegelspreuken

Op mijn leeftijd ben ik als een oude telefoon accu. Ook al laad je me 12 uur op, om 10 uur 's ochtends heb ik nog maar 40%.

leuke plaatjes voor facebook

Wiskundetoets: Kees heeft 5 appels, zijn bus is 12 minuten te laat. Bereken de omtrek van Saturnus,

plaatjes met grappige tegelspreuken

Beste wiskunde, word alsjeblieft volwassen en los je eigen problemen op. Ik ben het beu om die van jou op te lossen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik haat bumperklevers! Vandaag had ik er weer een voor me rijden.

leuke plaatjes om te versturen

Mijn kind: mag ik misschien een stukje? Ik: (mijn mond vol cheesecake) Dit is veel te heet voor jou, dat vind je vast niet lekker. 

leuke plaatjes voor instagram

Wilt iemand mij misschien een kus op mijn voorhoofd geven en zeggen dat ik mijn best doe?

plaatjes met mooie tegelspreuken

Notitie aan mezelf: je bent niet te oud en het is nooit te laat.

leuke afbeeldingen om te versturen

Kinder ongelukken: van je fiets vallen, uit een boom vallen, knie open vallen.
Volwassen ongelukken: te lang gezeten, verkeerd geslapen, te hard geniest.

plaatjes met leuke tegelspreuken

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...