zaterdag 10 oktober 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 117

 Ken je ze nog? Die blauw witte tegeltjes met spreuken of zoals ze ook wel genoemd worden, delftsblauwe spreuktegeltjes. Tegenwoordig hebben we ze natuurlijk ook digitaal zodat je ze heel makkelijk op je kan delen via Whatsapp of email, maar je kunt ze natuurlijk ook op je social media pagina plaatsen zoals Facebook, Instagram of Twitter. Wij hebben hier duizenden plaatjes met tegelspreuken die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen. We hebben wijze tegelspreuken, maar we hebben ook grappige tegelspreuken. Of tegelspreuken over liefde, motivatie spreuken en nog veel meer! Veel plezier ermee.


Toen ik zei dat ik open zou staan voor nieuwe ideeen, bedoelde ik eigenlijk mijn ideeen.

plaatjes met tegelspreuken


Je best doen is veel belangrijker dan de beste zijn.

afbeeldingen met nederlandse tegelspreuken


Je kunt me negeren. Maar dan moet je niet boos worden als ik precies hetzelfde doe bij jou.

leuke plaatjes voor facebook


Wanneer iemand je vertelt dat iets onmogelijk is om te doen, heeft hij het over zijn grenzen. Niet die van jou.

wijze tegel spreuken


Ik ben iemand die naar een feestje gaat en dan vrienden word met de hond.

plaatjes met grappige spreuken


Wanneer een vrouw zegt 'ik beloof dat ik het niemand zal vertellen', telt haar beste vriendin natuurlijk niet mee.

leuke plaatjes voor whatsapp


Mijn geheime talent is moe worden van het niks doen.

afbeeldingen met nederlandse spreuken


Vroeger zei mama tegen mij: als vreemden je een snoepje aanbieden, niet aannemen. Nu zeg ik tegen mama: als vreemden je een link sturen, niet op klikken.

blauw witte tegel spreuken


Onmogelijk

delftsblauwe tegelspreuken


Wachtwoorden zijn net als ondergoed: laat niemand het zien, verander het regelmatig en deel het niet met vreemden.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...