zaterdag 10 oktober 2020

Nederlandse quotes - 31

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met Nederlandse quotes? Bijvoorbeeld afbeeldingen met wijze teksten of plaatjes met grappige quotes? Wij hebben hier duizenden plaatjes met quotes in het Nederlands voor jou, die je helemaal gratis mag downloaden, gebruiken en delen met al je vrienden. We hebben o.a. plaatjes met leuke spreukenplaatjes met Netflix spreuken, afbeeldingen met grappige quotesleuke verjaardag plaatjes om te sturen, plaatjes met wijze spreuken, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met liefde teksten, leuke memesboeddha afbeeldingen met spreuken, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, nieuwjaar wens plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer. Check regelmatig onze website, want we vullen de quotes plaatjes wekelijks aan. Veel plezier ermee!


Zin om mijn weker op vrijdagmiddag te zetten.

plaatjes met nederlandse quotes


Waarom hebben babykleertjes zakken? Ik heb nog nooit een baby horen zeggen: 'Makeup, sleutels, kauwgom, telefoon, ik heb alles. We kunnen gaan.'

afbeeldingen met leuke quotes


Het boeit niemand. Werk hard en maak indruk op jezelf.

plaatjes met grappige quotes


Handgeld helpt je wondjes te ontdekken waarvan je nooit wist dat je ze had.

leuke plaatjes voor facebook


Ja natuurlijk kom ik vanavond graag langs om te chillen terwijl jij de hele tijd op je telefoon zit.

quotes nederlands plaatjes


Ik heb vandaag zooo weinig gedaan, dat ik er moe van ben geworden.

leuke plaatjes voor whatsapp


Wacht niet te lang. Het leven gaat sneller dan je denkt.

plaatjes met nederlandse love quotes


Accepteer het feit dat sommige mensen je nooit zullen mogen.

afbeeldingen met wijze quotes


Facebook blijft me eraan herinneren dat mensen jarig zijn. Alsof ik verjaardagstaarten maak ofzo?

leuke plaatjes voor facebook


Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef wat er echt belangrijk is in het leven.

quotes over ouder worden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...