donderdag 8 oktober 2020

Nederlandse quotes - 30

Plaatjes met quotes, wie kent ze niet? Afbeeldingen met leuke quotes helpen je de dag door en plaatjes met wijze quotes helpen je een moeilijke periode door. Veel van die quotes zijn vaak in het Engels, maar wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou. Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden, bijvoorbeeld via Whatsapp of email. Maar je kunt de plaatjes met quotes natuurlijk ook via je social media pagina delen zoals Instagram, Facebook of Twitter. Zo hebben we o.a. plaatjes met grappige spreuken, goede voornemens plaatjes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met mooie teksten, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, afbeeldingen met quotes over afvallen, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met positieve spreuken, leuke felicitatie plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, mooie kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke meme plaatjes en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!


Vroeger, toen er nog geen social media was, moest je na het eten 280 vrienden bellen om te vertellen wat je had gegeten.

plaatjes met nederlandse quotes


Als het pijn doet, is het geen liefde.

afbeeldingen met quotes nederlands


Ik doe aan een wodka dieet. Ben al 4 dagen kwijt.

quotes over alcohol


De vrienden die ik nu heb, zijn goud waard.

leuke plaatjes voor instagram


Dat pad van die rozenblaadjes vond ik echt zo romantisch. Dat het uitkwam bij de afwas was wel een beetje jammer.

quotes over liefde


Thuis is, waar je alles kunt zeggen en niemand luistert.

leuke plaatjes voor facebook


Ik wil wel sporten, maar ik krijg al spierpijn wanneer ik te lang met mijn paardenstaart bezig ben.

quotes over sporten


Ben je boos op wat ik zei? Of ben je boos omdat het waar is?

plaatjes met wijze quotes


Ik wil geen nieuwe relatie. Ik wil nieuwe schoenen.

quotes over schoenen kopen


Als ik moe ben van het winkelen, ga ik rustig zitten om een paar schoenen te passen.

quotes over shoppen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...