woensdag 8 december 2021

Nederlandse quotes - 138

 Haal jij ook kracht uit plaatjes met wijze spreuken of afbeeldingen met positieve teksten? Of vind je het gewoon leuk om plaatjes met leuke quotes te delen met iedereen die je kent? Dan hebben we goed nieuws voor jou, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuken speciaal voor jou! Zo hebben we bijvoorbeeld leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze spreuken, mooie kerst plaatjes, plaatjes met liefde teksten, leuke plaatjes om te versturen, mooie Valentijn plaatjes, afbeeldingen met positieve spreuken, plaatjes met chocolade quotesmooie Valentijn plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met motivatie spreuken, leuke afbeeldingen om te delen, grappige memesplaatjes met spreuken over pizza, afbeeldingen met mooie teksten, leuke felicitatie afbeeldingen, afbeeldingen met tegelspreuken, plaatjes met geluk spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met spreuken over vriendschap en nog veel meer!


Ik ben 3% mens en 97% stress.

plaatjes met leuke spreuken

Elk weekend zeg ik tegen mezelf: Kim, het wordt tijd dat je eens stopt met wjin zuipen. Gelukkig heet ik geen Kim.

leuke plaatjes voor instagram

Geen schoenen kopenGeen schoenen kopenGeen schoenen kopen. Oh kijk een handtas!

leuke plaatjes voor facebook

Als mijn ondergoed matcht, dan heb ik seks met jou gehad en niet andersom.

leuke plaatjes om te delen

Beschrijf je beste vriendin met 3 emoji's.

afbeeldingen met leuke teksten

Ik voel me vandaag echt dik. Om mezelf beter te voelen, ga ik deze 24 kipnuggets maar opeten.

leuke plaatjes om te versturen

Ben ik super knap? Nee. Heb ik dan een leuk innerlijk? Nee, ook niet.

leuke plaatjes voor whatsapp

Wat moet ik in godsnaam aantrekken? Schreeuw ik tegen 22 jasjes, 37 broeken, 188 shirtjes en 32  paar schoenen.

afbeeldingen met grappige teksten

Ik voel me vandaag echt dik. Om mezelf beter te voelen, ga ik deze taart maar opeten.

plaatjes met leuke quotes

Ik voel me vandaag echt dik. Om mezelf beter te voelen, ga ik deze zak chips maar opeten.

leuke plaatjes om te delen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...