donderdag 9 december 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 158

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Want wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse tegelspreuken, speciaal voor jou. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke afbeeldingen om te versturen, grappige meme plaatjes, leuke kerst plaatjes, leuke verjaardag plaatjes, afbeeldingen met positieve tegelspreuken, nieuwjaar wens plaatjes, plaatjes met geluk tegelspreuken en nog veel meer! Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe tegelspreuken plaatjes.



Mijn zus rijdt in haar auto alsof we extra levens hebben.

plaatjes met tegelspreuken

Net 20 minuten naar mijn telefoon aan het zoeken in de auto. Terwijl ik mijn telefoon gebruikte als zaklamp.

afbeeldingen met spreuktegels

Je hebt 400 euro. Je vriend appt dat hij 200 euro nodig heeft en je ex appt dat hij 100 euro nodig heeft. Hoeveel heb je over? Ik: 400 euro en 2 ongelezen berichten.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Als ik je bericht like na middernacht, stuur me dan geen berichtje! Ik probeer alleen maar mezelf in slaap te scrollen.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Ik haat het als mensen opleiding en intelligentie door elkaar halen. Je kunt een diploma hebben en nog steeds een idioot zijn.

leuke plaatjes voor facebook

Ok! Ik ben klaar voor mijn volgende fout. Wie is single?

leuke plaatjes voor instagram

Zaterdagochtenden zijn vol mogelijkheden. Misschien sta ik op om de hele dag allerlei klusjes te doen of drink ik koffie in mijn piyama terwijl ik mijn Facebookvrienden aan het stalken ben.

leuke plaatjes voor whatsapp

Als er gegil uit mijn huis komt, wees gerust. Ik probeer alleen de neus van mijn kind schoon te maken.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Niets houd je meer tegen dan je eigen onzekerheden.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Het is best zwaar om een dronken tiener te zijn op je veertigste.

leuke plaatjes om te delen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...