maandag 27 januari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 80

Soms zit het leven niet mee en ga je door moelijke periodes heen. Een goede motivatie boost is dan wat je wel kunt gebruiken. Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met teksten voor je in verschillende categorieën waar je op dit soort momenten steun of energie uit kunt halen. Denk hierbij aan plaatjes met motivatie spreuken, spreuken over liefde, teksten over het leven, grappige spreuken, wijze spreuken en nog veel meer! De plaatjes met teksten zijn heel makkelijk te downloaden en je mag ze gewoon delen op je social media pagina zoals Facebook, Instagram, Tumblr, Twitter of Pinterest. Je kunt ze natuurlijk ook sturen naar vrienden of familie via Whatsapp, messenger of e-mail.

Wil jij ook zo’n plaatje downloaden om te delen met familie of vrienden? Dat is helemaal niet moeilijk! Als je op je smartphone of tablet zit kun je met je vinger op een afbeelding drukken, totdat je de mogelijkheid krijgt om het plaatje te bewaren. Wanneer je achter de computer zit, kun je het plaatje met je rechtermuisknop aanklikken en dan kiezen voor ‘opslaan als’. Super simpel dus! Heel veel plezier met het delen van je favoriete plaatjes!





Dit is niet hoe volwassen zijn eruit zag in de brochure.

leuke plaatjes voor facebook


Ze zeggen dat je elke dag iets moet doen waar je angst voor hebt.
Vandaag wordt dat de was.

afbeeldingen met spreuken


Decennium: 10 jaar
Eeuw: 100 jaar
Millenium: 1000 jaar
Voor altijd bij elkaar: 8 maanden

plaatjes met teksten


Net de keuken schoongemaakt.
Blijkt de voorkant van mijn oven gewoon doorzichtig te zijn.

afbeeldingen met grappige spreuken






Ik heb pas een toiletborstel gekocht.
Om een lang verhaal kort te maken...
Ik ga weer toiletpapier gebruiken.

plaatjes met wijze quotes


Tupperware:
Als je je eten op een andere dag wilt weggooien.

afbeeldingen met wijze spreuken


Ik ga je blokkeren. Ik ga je hele familie blokkeren.
Ik kom naar je huis, pak je telefoon en blokker mijzelf.

plaatjes met citaten


Geef me alsjeblieft je advies, zodat ik deze kan negeren.

leuke plaatjes voor whatsapp


Mensen die horrorfilms kijken voor hun plezier en daarna gewoon kunnen slapen, zijn psychopaten.

grappige teksten plaatjes


Nee, je bent geen boogschutter of weegschaal.
Je bent gewoon een kutwijf.

plaatjes met grappige teksten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...