zaterdag 30 maart 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 64

Plaatjes met tegelspreuken in het Nederlands.. we hebben er hier honderden voor jou op onze website gezet die je mag downloaden en delen voor bijvoorbeeld Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter of om door te sturen via Whatsapp of e-mail naar vrienden, familie of misschien wel je geliefde. Wat voor spreuken op tegels kun je bij ons vinden? We hebben plaatjes met grappige quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met bekende citaten, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met liefde teksten, leuke plaatjes voor Instagram, maar ook gewoon hele goede teksten op de bekende blauw/witte delftse tegeltjes. We vullen ze elke week aan, dus het is zeker de moeite waard om wekelijks even een bezoekje aan onze website te brengen. Op dit moment hebben we honderden tegel spreuken online staan. Veel plezier ermee!

Ook een afbeelding downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Ik wilde me gedragen, maar er waren teveel andere opties.


leuk plaatje voor facebook


Ja, ik volg hem op Facebook.
En naar de winkel, de bank, zijn huis en zijn werk.


afbeelding met tegeltjes wijsheid


Sorry dat ik eruit zie alsof ik geïnteresseerd ben.


tegelspreuk in het nederlands







Ik hou van water. Vooral bevroren in blokjes en helemaal omgeven door wodka.


plaatje met wijze tegelspreuk


Voor iemand die alle denkt te weten, begrijp ik niet dat je niet weet dat je een idioot bent.


afbeelding met leuke tegelspreuk


Nee, een erectie wordt niet gezien als persoonlijke groei.


leuk plaatje voor whatsapp


Als je ooit niks nodig hebt, dan ben ik er voor je.

grappig plaatje voor instagram







Wanneer ik mijn BH heb uitgedaan, niet meer vragen of ik nog dingen wil doen.
Ik heb dan uitgeklokt en uitgelogd.


afbeelding met wijze spreuk


De volgende keer als iemand je vraagt wat ze kunnen doen om je op te vrolijken:
'Een orgasme zou misschien helpen'.


mooi plaatje voor pinterest


Soms moet je even je ogen dicht doen, tot tien tellen, diep ademhalen en jezelf er even aan herinneren dat een gevangenispak jou niet zou staan. Daarna glimlachen naar die bitch en weglopen.


humor plaatje tekst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...