dinsdag 14 juli 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 103

Ken je die blauw witte tegeltjes met spreuken nog? Grappige of wijze spreuken op van die Delfts blauwe tegeltjes. Tegenwoordig gaat alles digitaal, dus ook deze tegels met Nederlandse spreuken kun je digitaal krijgen. Wij hebben hier duizenden tegelspreuken in het Nederlands voor jou. Helemaal gratis! Hoe leuk is dat! Je mag ze downloaden en delen met al je vrienden en familie. Veel plezier ermee!


Mijn man en ik hebben besloten dat we geen kinderen willen. We gaan het ze vanavond tijdens het avondeten vertellen.

plaatjes met leuke spreuken


Alleen mensen die niet gelukkig zijn met zichzelf, zijn gemeen tegen anderen.

plaatjes met wijze spreuken


Vrouwen: shampoo voor droog beschadigd haar.
Mannen: 6-in-1 shampoo voor gezicht, haar, lichaam, vloer, auto en vaatwasser.

plaatjes met grappige spreuken


In plaats van cadeaus, zou ik dit jaar van de kerstman willen dat hij mijn huis komt schoonmaken en de was komt opvouwen.

plaatjes met humor spreuken


Lieve Facebook. Stop alsjeblieft met mensen voorstellen die ik misschien ken. Ik ken ze, maar ik heb een hekel aan ze.

spreuken over facebook


Tijdens het familie kerstdiner. 'Is dat al jouw derde bord?' Ik: 'Is dat al jouw derde man?'

spreuken over kerst


Mijn buurtkapper is net gearresteerd voor het verkopen van drugs. Ik ben al 6 jaar klant bij hem, maar wist helemaal niet dat hij kapper was.

leuke plaatjes voor whatsapp


Vijf jaar geleden werd ik moe wakker en ben eigenlijk nog steeds niet uitgerust.

leuke plaatjes voor facebook


Ik heb nog nooit een alcohol reclame gezien met een dronken persoon erin. Schamen ze zich voor hun eigen klanten?

spreuken over alcohol


Dit jaar stuur ik geen kerstkaarten. In plaats daarvan heb ik besloten dat geld te spenderen aan wijn. Fijne feestdagen!

spreuken over kerst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...