zaterdag 30 maart 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 62

Vind jij die plaatjes met tegeltjes wijsheden ook zo leuk? Die positieve tegelspreuken, humor tegelspreuken, tegelspreuken over liefde, wijze tegelspreuken of tegelspreuken over vriendschap? De leukste tegelspreuken vind je hier! Wij hebben hier honderden afbeeldingen met Nederlandse tegelspreuken voor je online gezet, zodat jij die heel makkelijk kunt gebruiken voor je Pinterest, Instagram, Facebook of Twitter. Maak indruk bij je vrienden en familie met de nieuwste tegel spreuken, want wij vullen onze website wekelijks aan met nieuwe tegelspreuken plaatjes. Kom dus regelmatig terug om niks te missen!

Ook een afbeelding downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Been there, done that.
Toen weer been there, done that.
Want blijkbaar leer ik er niet van.


wijze tekst op plaatje


Het is niet dat ik alleen maar slechte keuzes wil maken.
Ik was hier gewoon wat later, toen alle goede keuzes al weg waren.

plaatje met grappige tegelspreuk


Het moelijkste aan nieuwe relaties is dat je dan weer je scheten in moet houden.


afbeelding met tegeltjes wijsheid







Ik was 14 jaar nuchter.
Toen werd ik 15.

plaatje met leuke tekst voor facebook


Online winkelen:
omdat het raar is om in de winkel rond te lopen in je yogapants zonder BH met een glas wijn.

leuk plaatje voor whatsapp


Je bek houden is glutenvrij.
Voeg dat maar toe aan je dieet.

plaatje met nederlandse tegelspreuk







Na hoeveel jaar moet je eigenlijk je magnetron schoonmaken?


quote over sex


Sommige vrouwen hebben tegenwoordig wenkbrauwen gesponsord door Nike.

quote van de dag


Het is niet mijn schuld dat je dacht dat ik normaal was.


plaatje met humor tegelspreuk


Ik doe elke dag net alsof ik mensen mag.
Het heet volwassen zijn en daarom mogen we alcohol kopen.


tegeltje met tekst in nederlands

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...