dinsdag 14 juli 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 102

Ben jij op zoek naar Nederlandse tegelspreuken? Dan hoef je niet verder te zoeken! Wij hebben hier namelijk duizenden spreuktegels in het Nederlands die je helemaal gratis mag downloaden en delen met vrienden en familie. We hebben plaatjes met grappige spreuken, maar we hebben ook afbeeldingen met wijze spreuken. Voor ieder wat wils!


Elke keer als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik aan je dacht, zou ik meteen aan je beginnen te denken.

plaatjes met spreuken


Je doet me denken aan een software-update. Elke keer als ik je zie, denk ik 'niet nu'.

afbeeldingen met leuke teksten


Mensen voegen je toe op Facebook. Liken niks. Zeggen niks. Zitten alleen maar te kijken als een of andere viezerik in een wit busje.

plaatjes met humor spreuken


Mensen zeggen dat niks doen onmogelijk is, maar ik doe elke dag niks.

afbeeldingen met wijze citaten


Heksenrecept om van lastige mensen af te komen:
1. Neem een pak zout
2. Gooi het zout naar die persoon en schreeuw: 'laat me met rust lelijke gek!'
3. Indien nodig, herhaal.

leuke plaatjes voor facebook


Zet niet eerst al je shit op Facebook, om dan te zeggen dat we met onze eigen zaken moeten bemoeien. Bitch, ik zit al in seizoen 3, aflevering 4 van jouw bullshit.

plaatjes met spreuken in het nederlands


Slaap lekker middelvinger. Morgen weer een drukke dag voor de boeg.

plaatjes met nederlandse spreuken


Ik wil iemand die naar mij kijkt zoals ik naar chocoladetaart kijk.

blauw witte tegel spreuken


Ik wil iemand die naar mij kijkt zoals ik naar pizza kijk.

spreuken over pizza


Wil je een sneeuwpop maken? Nee! Ik wil geen fucking sneeuwpop maken! Ik wil een zandkasteel bouwen, in de zon, waar geen sneeuw is!

grappige spreuken plaatjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...