maandag 4 mei 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 93

Wil je ook leuke plaatjes met grappige teksten, afbeeldingen met wijze spreuken en leuke memes delen met je vrienden en familie? Hier hebben wij duizenden plaatjes die je gratis mag downloaden, gebruiken en delen. Bijvoorbeeld via Whatsapp of social media, zoals Facebook, Instagram, Twitter of Pinterest. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken, plaatjes met dieet quotes, leuke plaatjes om te versturen, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met geluk tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met vriendschap tegelspreuken en nog veel meer! Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes. Veel plezier ermee!





Jij bent de directeur van je leven.
Je mag helemaal zelf weten of je mensen aanneemt of ontslaat.

plaatjes met leuke teksten


Is het heel raar als je een navel tekent op je rug om te zien hoe je eruit zag met een platte buik? Ik vraag dit voor een vriendin.

afbeeldingen met wijze uitspraken


Ik ga om 5 uur studeren.
Ik ga om 6 uur studeren.
Ik ga om 7 uur studeren.
Ik ga om 8 uur studeren.
Ik ga om 9 uur studeren.
Herkenbaar?

plaatjes met grappige teksten


Ik zou wel die persoon willen zijn die om 8 uur 's ochtends opstaat, fruit eet en gaat hardlopen. Maar ik werd om 13 uur wakker en deed om 14 uur alweer een dutje.

afbeeldingen met humor spreuken






Wat betekent jouw tattoo?
Het betekent dat ik het wilde, dus heb ik hem genomen.

leuke plaatjes voor facebook


Ik ben wel in vorm. Het is alleen de vorm van een aardappel.

leuke plaatjes voor whatsapp


Je wachtwoord moet tussen de 273 en 936 karakters zijn. Het moet 6 cijfers, 8 hoofdletters, 6 rare tekens en 3 hiƫrogliefen bevatten.

afbeeldingen met quotes


Het schijnt dat ik beter op mijn voeding moet letten. Nu neem ik dus mijn chocola overal mee naartoe.

plaatjes met grappige uitspraken


Als je wilt weten waarom ik je anders behandel, neem dan een stap terug en kijk hoe je mij hebt behandeld. Dan zou je genoeg moeten weten.

plaatjes met spreuken


Sommige mensen houden van je als ze je kunnen gebruiken. Hun houden van houdt op wanneer de voordelen stoppen.

afbeeldingen met quotes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...