zaterdag 11 april 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 4

Er zijn zoveel leuke internet memes op het wereldwijde web te vinden. Soms weet je niet waar je ze moet zoeken, maar daar hebben wij de oplossing voor! Volg gewoon onze website, want wij zetten hier wekelijks tientallen nieuwe leuke plaatjes en grappige memes online. Je mag ze gewoon gebruiken en sharen via social media, zoals Instagram, Facebook, Pinterest, Twitter of Tumblr. Maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon heel makkelijk sturen naar familie en vrienden via Whatsapp, email of messenger. Veel plezier met het delen van onze leuke plaatjes!

 



De overheid en belasting meme

leuke plaatjes en memes


Leuke school meme

memes over kinderen


Meme met kat

memes over katten


Ik: zo fijn dat mijn kind zo stil aan het spelen is.
Mijn kind, die even later de keuken uitloopt.

grappige memes voor instagram




Ons leven, voordat er computergames en smartphones waren.
Meme over vroeger

leuke memes voor facebook


Ik na het kijken van horrorfilms.
Ik na het kijken van seriemoordenaar documentaires.

nederlandse memes voor facebook


Meme voor mama's.

meme over baby's


Ik eet niet altijd biefstuk.
Maar als ik dat wel doe, is dat omdat jij niet op zat te letten.
Meme met hond.

memes met honden


Wanneer de buschauffeur plotseling op de rem trapt.

leuke plaatjes voor facebook


Winkel: bezorgkosten zijn 85 euro.
Mijn vader:

humor teksten plaatjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...