maandag 13 april 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 5

Ben je op zoek naar leuke memes en grappige plaatjes? Dan ben je hier aan het goede adres! Wij hebben hier honderden grappige memes voor je, die je gewoon mag downloaden, gebruiken en delen met je vrienden en familie. Dit kun je doen via Whatsapp, Messenger of email, maar natuurlijk ook via je social media zoals Instagram, Facebook, Twitter en Pinterest. We raden je aan om regelmatig onze website te bezoeken, want we vullen deze elke week met tientallen nieuwe leuke plaatjes aan. Veel plezier ermee!

 



Een berichtje van de juiste persoon kan je hele dag veranderen.

whatsapp meme


Therapeut: je moet je meer openstellen.
Ik: dat gaat niet.
Therapeut: waarom niet?
Ik: ik zal even laten zien wat ik bedoel.

grappige memes voor instagram


Wanneer je wakker wordt na een dutje en niet eens meer weer op welke planeet je zit.

dutje meme


Wanneer je kind een verhaal vertelt en er komt maar geen eind aan.

meme over kinderen




Voordat de film begint - popcorn meme

popcorn meme


Ik, nadat ik een discussie met mijn vrouw heb gewonnen.

leuke memes voor facebook


Wie heeft er hier ook weleens last van?

leuke plaatjes en memes


Wanneer je vriendin bij je intrekt en met haar spullen arriveert.

meme over vrouwen


Verzendkosten en shopping meme

meme over shoppen


Wanneer je op de volgende aflevering wilt drukken en er dan achter komt dat je door alle seizoenen heen bent.

netflix meme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...