maandag 13 april 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 92

Ben jij ook op zoek naar leuke plaatjes met teksten of afbeeldingen met wijze spreuken? Zoek dan niet verder! Wij hebben hier duizenden verschillende plaatjes met Nederlandse quotes voor je, die je mag downloaden, gebruiken en delen met je familie en vrienden. Bijvoorbeeld via Whatsapp, Messenger of e-mail. Je kunt ze natuurlijk ook delen via je social media pagina zoals Facebook, Instagram, Twitter of Pinterest. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer. Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Veel plezier ermee!





Krijg een dochter, zodat je elke ochtend met een kleine versie van jezelf in discussie kan gaan.

leuke plaatjes voor facebook


Ik las dat 70% van de mensen stom is. Ik behoor duidelijk tot de andere 40%.

afbeeldingen met leuke quotes


Beste maandag. Geef me gewoon vrijdag, dan raakt niemand gewond.

leuke plaatjes voor whatsapp


Ik ben old school. Wanneer ik wakker word zitten mijn wenkbrauwen al op mijn gezicht.

afbeeldingen met grappige teksten






Ik heb echt alles over voor een platte buik. Behalve sporten en gezond eten natuurlijk, dat gaat gewoon te ver.

leuke plaatjes voor instagram


Mama, voor mannen heet de kapper een barbier.
Heet de kapper voor vrouwen dan een barwijn?

plaatjes met humor teksten


Ik wil geen schoonheidsslaapje.
Ik wil een afvalslaapje.

spreuken over dieet


Sommige mensen willen alleen maar een dutje doen, sex hebben en eten.
Dit ben ik. Ik ben sommige mensen.

spreuken over sex


Stilte is de beste reactie op een idioot.

afbeeldingen met wijze uitspraken


Ben je ooit zo dronken geweest dat je geraakt bent door een geparkeerde auto?

quotes over alcohol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...