woensdag 16 september 2020

Nederlandse quotes - 21

Zoek jij ook die plaatjes met leuke quotes of afbeeldingen met wijze spreuken? Niet alleen plaatjes met Engelse quotes, maar ook afbeeldingen met Nederlandse spreuken. Wij hebben hier duizenden plaatjes met quotes voor jou die je mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, boeddha afbeeldingen met spreuken, plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke afbeeldingen om te sturen, plaatjes met liefde spreuken, leuke Valentijn plaatjes om te sturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met geluk spreuken, plaatjes met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe quotes plaatjes. Veel plezier ermee!


Bijna 8 miljard mensen op deze wereld en jij denkt dat ik jou nodig heb?

plaatjes met spreuken


Is het goed als ik je terugbel? Vertaling: geniet de rest van je dag.

plaatjes met leuke quotes


Te heet. Deken eraf. Te koud. Deken terug. Weer te heet. Een been eruit. Hoort eng geluid. Been weer terug.

plaatjes met wijze quotes


Of ik jouw snack in de koelkast heb opgegeten? Natuurlijk niet. Ik at het in de woonkamer op.

afbeeldingen met humor quotes


Leef elke dag alsof het je laatste is. Maar beetaal wel je rekeningen en gebruik voorbehoedsmiddelen, gewoon voor de zekerheid.

plaatjes met grappige quotes

Smartphone: opslag is vol. Ik: verwijdert 8 apps, 415 foto's en 29 filmpjes. Smartphone: opslag is vol.

afbeeldingen met wijze teksten


Maak jezelf trots. Fuck de rest.

leuke plaatjes voor facebook


Ik word altijd vroeg wakker, wanneer ik eindelijk een keer kan uitslapen.

leuke plaatjes voor instagram


Pijn verandert mensen, maar het maakt ze ook sterker.

plaatjes met leuke teksten


Dat ik stil ben betekent niet dat ik niks te zeggen heb.

plaatjes met nederlandse quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...