woensdag 16 september 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 109

Ben je ook op zoek naar plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze teksten? Wij hebben hier duizenden plaatjes met spreuken, waaronder de welbekende tegelspreuken. De Delftsblauwe tegeltjes die vroeger (en misschien nu nog wel) altijd bij je opa en oma aan de muur hingen. Nu in deze moderne tijd zijn ze uiteraard te vinden op een mooi plaatje die je mag delen met al vrienden en familie. Bijvoorbeeld via social media zoals Facebook, Twitter, Instagram of Pinterest. Maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon via Whatsapp of email sturen. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met motivatie tegelspreuken, plaatjes met quotes over kinderen, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer. Heel veel plezier met onze Nederlandse spreuktegels!


Morgen is een nieuwe blacno pagina van een boek met 365 bladzijdes. Maak er iets moois van.

Plaatjes met spreuken


Ik ben liever bij mensen die hun fouten durven toe te geven dan bij mensen die denken nooit fouten te maken.

plaatjes met nederlandse spreuken


Vandaag mijn geduld laten testen. Geen idee wat de uitslag was. Had geen zin om te wachten.

plaatjes met tegelspreuken


Ik mis je. Grapje, ik ben blij dat je uit mijn leven bent. Fuck you.

plaatjes met spreuktegels


Hoi, ik ben mama. Mijn hobbies zijn vingerverf van de bank poetsen en tot drie tellen.

spreuken over moeders


Mijn favoriete woord is 'schijnbaar'. Het laat alles sarcastisch klinken. Hij is intelligent, schijnbaar.

plaatjes met sarcasme teksten


Ik ben gek op hashtags. Want ze zien er uit als wafels.

leuke plaatjes voor facebook

Nieuw jaar. Nieuwe gevoelens. Nieuwe kansen. Nieuwe dromen. Nieuw begin.

leuke plaatjes voor instagram


Sommige mesen worden wakker met een berichtje op hun smartphone zoals 'goedemorgen lieverd'. Ik word wakker met een berichtje 'batterij vol, verwijder oplader'.

afbeeldingen met wijze spreuken


Er staat met grote letters 'laatste aanmaning' op de envelop. Gelukkig maar, ik dacht dat het nooit zou ophouden.

plaatjes met wijze tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...